Bukefalos 28 år!

Enmans häst

B

**BORTTAGEN**

Min häst är en liten enmanns-häst :angel: men de har nästan blivit ett litet problem.. Hon är inhyrd i ett stall o ägarna får typ inte på henne täcke o så eller jo dom får på henne de men de går visst inte så bra... :smirk: men jag kan göra allt det där, ibland har dom visst problem med att sätta på henne grimman oxå. hon är bara en ung häst och har inte blivit hanterad fören hon kom till mej o då var hon 3 år. Men hur ska jag göra jag kan nypa henne i öronen slänga på täcket o jag vet inte allt, men dom kan ju typ inte ens lägga på täcket.. Snälla ge mej råd.!!!
 
kanske visa hur du gör när du sätter på grimman m.m. :confused:
hästar e vanedjur precis som människor.. gillar att ha det på ett viss sätt.

var bara ett förslag :)
 
okey.. men de börjar gå bättre nu faktiskt för ägaren har börjat känna henne mer :bow:
 
Har med en enmans häst fast i ridningen.det är både för och nackdelar med det :)Min skötare har problem att rida honom osv.Fast hon är jätte duktig.Ja ja hästar är hästar=)Bra att det löser sig lite med din häst i alla fall.
 
Jaa. Hmm, jag har ingen skötare. Skulle nog inte gå eller jag vet inte de kanske skulle gå iallafall.. Skit samma :p hehe
 

Liknande trådar

Hästhantering Som man kan se på mitt namn rider jag på ridskola. Senaste månaden har jag märkt att hästarna är inte hanterade på ett så bra sätt där...
Svar
6
· Visningar
1 772
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 578
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
4 235
Senast: Fiorano
·
Hästhantering Behöver lite råd och ideer. Köpte i höstas ett 2,5 årigt sto. Redan direkt så märkte jag hur skeptisk hon var mot alla nya...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp