ensam tjej säger hej

nevidaboo

Trådstartare
jag är en tjej som flyttade till Stockholm i våras, aldrig känt mig mer ensam någonstans! jag känner faktiskt inte.. eller ja en person som är lite ensamvarg och inte gärna hittar på någonting.men annars ingen. Bytt jobb sedan jag flyttade ner och trivs egentligen inte på mitt nuvarande men svårt att få en arbetsrelation att bli någonting mer än att bara ses på jobbet :/ o inte så man träffar många nya ansikten genom att gå till bilen-åka på jobbet- åka hem:crazy:
nu idag tog det slut med min pojkvän också sedan nån månad tillbaka och ett ganska nasty breakup och jag känner verkligen hur jag bara jobbar och sedan sitter hemma.
Jag är en bra tjej, lättsam och enkel, tycker om att prova saker.. festar inte väldigt mycket men tycker om att puba, standup är alltid välkommet, hemmamiddag eller filmkväll.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, nu när det tog slut bildades en klump i halsen när man insåg att man skulle behöva spendera tid i lägenheten där han också bodde utan o ha någon att prata med eller komma ut med.

Finns det någon som känner som jag? någon som kan tänka sig ses o hänga lite, öppna dörren till ett socialare liv i den stora staden?
 
Sv: ensam tjej säger hej

Vi har en tråd här ang träff i Sthlm.. Några har redan träffats en gång..och det kommer säkert bli en till snart..
Du kan väl hänga på! :)
 
Sv: ensam tjej säger hej

det vill jag hemskt gärna göra! det vore väldigt uppfriskande och välkommet i mitt liv
 
Sv: ensam tjej säger hej

Som stjarnhimmel sa, det finns en tråd för oss! :) Den heter "Någon som vill ha nya vänner i Stockholm"? Jag var med på första träffen, det var jättetrevligt :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 300
Senast: Cocos
·
Relationer Jag hade lagt killar på hyllan efter jag träffade en psykopat/narcissist som jag bröt med i somras. Har jobbat väldigt mycket och grävt...
Svar
12
· Visningar
5 149
Senast: Milosari
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 630
Senast: Ramona
·
Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
19 921
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • HusdjursGPS
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp