Bukefalos 28 år!

Era öron?

Sv: Era öron?

Mina öron är stenhårda. Får ont av att böja och ha mig med dem. Samma med näsan, stenhård.

Hur är era näsor?
Jag har nämligen funderingar kring detta och har påbörjat en icke vetenskaplig studie. ;)
 
Sv: Era öron?

nästippen är mjuk, går att vrida och vända på den utan problem :p, öronen går att vika men inte rulla.
 
Sv: Era öron?

Ibland är jag glad att folk inte ser mig när jag läser buketrådar. :o Om någon kikat in genom fönstret skulle den sett mig sitta framför datorn, väldigt koncentrerad, och vika mina öron fram och tillbaka.

Jag har vikbara men inte knyckelbara öron, för övrigt.

:D:D:D Ser framför mig hur grannen går förbi och råkar kasta en blick in genom ditt fönster. Förundrat står han där och tittar i någon minut för att sedan gå hem till frun. Redan i dörren ropar han "Du kan aldrig ana vad jag har sett våran granne göra!!!".
 
Sv: Era öron?

Mjuka (utstående) öron som kan vikas både hit och dit.
Mjuk näsa med, även om den just nu är lite söndersnyten..
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
405
Senast: Hellhound
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 361
Senast: Whoever
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 043
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp