Bukefalos 28 år!

Era öron?

Secretlove

Trådstartare
Jag undrar om jag är speciell eller om alla kan göra detta. -hur mjuka är era öron? Kan ni lätt ta tag i kanten å vika den över till andra sidan, alltså över hörselingången? Kan ni knyckla ihop örat utan något större motstånd?


detta tar kanske pris som konstigaste tråden i år :D
 
Sv: Era öron?

Mina öron är mjuka. Kan rulla ihop dom om det är så. Böjbara åt alla håll.
 
Sv: Era öron?

Samma här,helt normalt.

Då är mina öron onormala för jag inte inte vika mina öron över hörselingången så, de når inte helt fram så bara halva ingången täcks. Inte rulla i hop dem heller. Knyckla ihop är ett gränsfall, för jag kan böja ihop lite grann, men knyckla går inte. Öronbladen är lite väl hårda för det! :p
 
Sv: Era öron?

Jag kan vika mina på mitten och sedan liksom på mitten igen så de blir en liten... kub. :D
 
Sv: Era öron?

Jag kan vika örat en gång men sen är de alldeles för hårda. Kan absolut inte rulla eller knöla ihop dem :p
 
Sv: Era öron?

Folk verkar ha mer eller mindre hårda öron. Min bror kan göra lite vad han vill med sina. Han har riktiga gummiöron. Mina är små och hårda och gör ont om man viker och drar för mycket.
 
Sv: Era öron?

Ibland är jag glad att folk inte ser mig när jag läser buketrådar. :o Om någon kikat in genom fönstret skulle den sett mig sitta framför datorn, väldigt koncentrerad, och vika mina öron fram och tillbaka.

Jag har vikbara men inte knyckelbara öron, för övrigt.
 
Sv: Era öron?

Jag har små öron och kan vika dem över hörselgången och även vika dem åt andra hållet. De är väldigt mjuka och böjliga.
 
Sv: Era öron?

Har lite större öron, vikbara, men det är oskönt. Verkligen inte rullbara. Min pappa har de hårdaste öron jag nånsin träffat på. De går att vika med våld - men då blir pappa arg :D Eller blev, kanske, jag vet nog sju eller så när jag testade.
 
Sv: Era öron?

Har aldrig provat att varken vika eller knyckla ihop mina öron.
Tror att det skulle vara möjligt att göra, men har alldeles för mycket metallskrot i dem för att våga göra något sådant...
 
Sv: Era öron?

Mina är ganska böjbara och mjuka. Sambon har extremt små öron utan örsnibbar och han kan inte göra speciellt mycket med öronen.
 
Sv: Era öron?

Skönt att höra att det verkar vara fler som har väldigt mjuka öron! Tänkte först om jag hade någon mysko sjukdom som inte blivit upptäckt än ;)
 
Sv: Era öron?

Ibland är jag glad att folk inte ser mig när jag läser buketrådar. :o Om någon kikat in genom fönstret skulle den sett mig sitta framför datorn, väldigt koncentrerad, och vika mina öron fram och tillbaka.

Samma här :D

Mina är mjuka, men inte så stora.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
405
Senast: Hellhound
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 360
Senast: Whoever
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
11 041
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp