Bukefalos 28 år!

Ett missförstånd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som jag berättade för några dagar sedan tog jag kontakt med en barndomsvän på FB för några dagar sedan då jag frågade varför jag blivit dumpad. Hon fattade inte vad jag menade. Det kom fram att hon vid upprepade tillfällen ringt hem till mig, dåvarande sambon hade svarat och hon hade sagt åt honom att hälsa att hon hade ringt. Det gjorde han inte. En gång gjorde han förvisso det men det var 3-4 månader efter att hon sagt att hon skulle ringa upp. Vid det laget var jag redan väldigt besviken. Sen tolkar inte jag en hälsning om att någon ringt som "kan du ringa upp?".

När jag inte ringde upp henne så tolkade hon det som att jag inte vill prata med henne och gav till slut upp. Och jag som inte fick veta att hon ringt kände mig dumpad och ville av den anledningen inte ringa upp ffa. som hon sagt att hon skulle ringa.

Visst kan man väl ha åsikter om att hon inte ringde på mobilen eller mejlade, men strunt samma.

Vi redde ut det hela och är vänner igen. :)
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 691
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 661
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Idag kom jag inte upp ur sängen förrän vid halv två. Motivationen saknades. Ute har det varit soligt till och från hela dagen...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
14 166
Senast: bettysmatte
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 280
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp