Eurovision song contest 2021 - FINAL

Det skulle vara lite spännande att se Roger Pontare och Jon Henrik Fjällgren tillsammans med en riktigt norrländsk låt. Men vi skulle väl aldrig skicka ett sånt bidrag vidare.
 
Det skulle vara lite spännande att se Roger Pontare och Jon Henrik Fjällgren tillsammans med en riktigt norrländsk låt. Men vi skulle väl aldrig skicka ett sånt bidrag vidare.

Jag tycker inte att vi ska skicka gamla beprövad rävar som varit med innan. De har haft sin chans. Vi bheöver skicka nån som har nåt nytt och fräscht. Inte nödvändigtvis ung. Men inte nån som är gammal i gamet.
 
Och grytlock på magen. Och illrar hängande i öronen.
https://images.app.goo.gl/oVaEWhwHnoCEWta77

Rimligt rimligt. En taget vad en haver. Varför inte köra en panflöjt också. Flöjt går alltid hem. Kan inte en ”eskimå” dansa med en säl i bakgrunden medan digitala renar blinkar i en slags ljusshow?
Kanske en tomte också? Alla vet ju att tomten kommer nånstans härifrån? Plus att det vore kul om typ Sitting Bull kunde blinka förbi bara för att han e lite cool och kläderna skulle matcha Rogers?
 
Movits hade varit ascoolt att skicka!
De är ju också stora i USA så uppenbart funkar det för icke-svenskspråkiga. :up: Jag tycker det saknas de här låtarna från Sverige som jag klassar som hör-jag-den-några-glas-vin-in-så-tappar-jag-det-och-måste-dansa.
 
Jaaa, "have no fear its dancing bear" är lyrical gold. Tänk att vi skapade en diplomatisk kris med detta 😂
Ja alltså det är ju för roligt egentligen, videon är ju inte elak egentligen, lättkränktheten där.. :D

Nedan länk ryktas ju vara deras "svar" inte alls lika roligt och ganska.. hotfullt :D

 

Liknande trådar

Kultur San Marino: Senhit – “Adrenalina” Estonia: Uku Suviste – “The Lucky One” Czech Republic: Benny Cristo – “Omaga” Greece: Stefania – “Last...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
4 716
Senast: Otherside
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp