Eurovision song contest 2022 - Semifinal 2

Tycker Finland lyckades över mina förväntningar då jag såg nåt Youtube klipp med deras låt från när de gick vidare i Finland. Och då lät det betydligt sämre... Sen har jag ju hört låten väldigt mkt nu då vi lyssnar på Bandit och de spelar den rätt mycket...
 
Israel... Alltså jag ser redan nu hur alla börjar skissa på sina singbacks i sann After Dark anda...
Underbar energi men tyvärr sämre sånginsats än tisdagens Halo...
 
Men verkligen! Den lät mycket bättre i studioversion, var inte ens orolig för de har ju sådan erfarenhet av att framträda med live vocals.

Jag tänker ju att rockband alltid är bättre live. Väldigt märkligt att ett så pass stort rockband inte kan sjunga bättre live.
 
Ärligt talat, jag gillar Serbiens låt mycket mer än t.ex. generiska medelmåttiga poplåtar med diverse klyschor (im looking at you Malta)
 
Varför skriker Azerbajdzjan "the weather" så ilsket??
th-420302805.jpg
 
Den tredje "wtf" i rad... Asså hade jag inte sett det jag ser... VAD ser jag ???
Låten är BRA !!! Men varför så "rörigt" ???
 

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 280
Senast: Mineur
·
Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 412
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp