Eurovision song contest 2022 - Semifinal 2

Finland Àr, jÀmfört med tisdagen, inte sÄ tokiga.

Israel, Serbien och Azerbajdzjan Àr absolut inte min smak.

Georgien tycks ha Tim Burton som stilförebild. TrÄkig lÄt.
 
Oj en Malta som inte Àr 100 ren i rösten... Hoppsan...
En poppigare variant av Israels lÄt. Men förstÄr piken om "tillrÀttalagd poplÄt"... Den faller tyvÀrr pÄ eget grepp..
Men gÄr sÀkert till final ÀndÄ ...
Ändrar mej..: Den e ju riktigt sur ibland, lĂ„t mej slippa i finalen tack !
 
AlltsÄ.. Maltas lÄt ger jag inte mycket för, men skorna! Vill ha!
Eller hur! 😍😂

Och nÄgot som jag Àr sÄ jÀkla glad över i Är Àr att jag inte sett en enda negativ kommentar pÄ Buke gÀllande de kvinnliga artisternas scenklÀder. Tack för det! Jag vet inte hur mÄnga gÄnger jag irriterat mig pÄ nÀr vissa i de tidigare EurovisiontrÄdarna gnÀllt sig hesa över djupa urringningar och korta klÀnningar. MÀrkligt nog har gnÀllet bara handlat om kvinnliga artisters klÀdsel trots att mÄnga mÀn minsann inte varit sÀrskilt pÄklÀdda heller :meh:
 
Eller hur! 😍😂

Och nÄgot som jag Àr sÄ jÀkla glad över i Är Àr att jag inte sett en enda negativ kommentar pÄ Buke gÀllande de kvinnliga artisternas scenklÀder. Tack för det! Jag vet inte hur mÄnga gÄnger jag irriterat mig pÄ nÀr vissa i de tidigare EurovisiontrÄdarna gnÀllt sig hesa över djupa urringningar och korta klÀnningar. MÀrkligt nog har gnÀllet bara handlat om kvinnliga artisters klÀdsel trots att mÄnga mÀn minsann inte varit sÀrskilt pÄklÀdda heller :meh:

Jag tÀnkte faktist samma, hoppas vi slipper se sÄdant i Är!
 
Det var sĂ„ mycket pĂ„ en gĂ„ng att jag blev bara tyst 😅 jag som tyckt San marino haft cringe vibbar i förhandsvisningar tycker att det Ă€r uppfriskande show.
 

Liknande trÄdar

Kultur I morgon smĂ€ller det! HĂ€r Ă€r startordningen i finalen. 1. 🇩đŸ‡č Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. đŸ‡”đŸ‡č Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 280
Senast: Mineur
·
Kultur Nu Àr det dags! Dagen vi vÀntat pÄ! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen vÀntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 412
Senast: voltis
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp