Bukefalos 28 Ă„r!

Eurovision Song Contest 2024

AlltsÄ, jag Àlskar Edward af Sillén och Àlskar hans kommentatorroll annars. Men det kÀnns som att han inte kan vara lika sassy mot sin egen produktion och dÄ blir det lite platt.
 
Hade sett Irland dÄ de dök upp pÄ facebook och blev tvungen att se den, tycker den va bÀttre nu Àn det jag sÄg dÄ...
Men inte min kopp te.
 
Jag har lyssnat pÄ alla lÄtar pÄ Spotify och fÄr sÀga att ljudet Àr riktigt dÄligt pÄ flera bidrag nu.
 
Och ytterligare ett statment som jag uppskattar!
Jag nÀr "Crown the witch" flashade upp:
727daca77c55b09d4554b94ed1b0e2a1.jpg
 
I trÄdarna om melodifestivalen brukar det kommenteras vad som Àts. Min dotter har precis lagat kvÀllsmat: pasta med brysselkÄl frÀst i smör med en dressing pÄ citron, honung, salt och peppar. Sen tog hon ett rÄtt Àgg som topping. Tydligen vÀldigt gott :D
 
Om UK hade haft den minsta hint av Pet shop boys hade jag gillat den men nope...

UKRAINA !!! WOW !!! De vet verkligen hur man gör lÄtar som "gÄr hem" ... Inte min kopp te men fattar varför de ligger högt i "bettinglistorna"
 

Liknande trÄdar

Övr. Hund Årets sista dag Ă€r hĂ€r och nog borde vi ha formulerat vĂ„ra mĂ„l och planer inför nĂ€sta Ă„r -2024! HĂ€r Ă€r trĂ„den -in med allt, stort som...
2
Svar
37
· Visningar
2 357
Senast: Tonto
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgĂ„ng av 90 dagar. 2024 Ă„rs period strĂ€cker sig mellan 1 januari - 30 mars pĂ„ grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 373
Senast: zassoo
·
Tjatter Ny trĂ„d dĂ„ det första bingobrickan innehöll tvĂ„ rutor med samma text, detta Ă€r nu korrigerat och den gamla trĂ„den lĂ„st! Årets första...
26 27 28
Svar
543
· Visningar
14 913
  • LĂ„st
Tjatter Årets första bokbingo Ă€r hĂ€r! 30 brickor att fylla och jag tĂ€nkte vi kör frĂ„n januari till sista april om ni inte tror det Ă€r för lĂ„ng...
Svar
8
· Visningar
514
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp