Färga hår efter behandling

BernT

Trådstartare
Ska köra en inpackning med salicylsyra i håret, kan jag färgà håret nån dag efter det? Är blekning. Eller kan det bli någon reaktion? Sköljer såklart ur salicylsyra grejen och sen ca 36 timmar senare kommer jag färga. Tänker så jag inte får typ grönt hår 😄🙈

eller är det smartare färga först och sen nån dag senare köra behandlingen med salicylsyra?
 
Ingen aning gällande salicylsyra, men min frisör vill aldrig att jag ska använda inpackning nära inpå att jag färgat håret. Hon vill helst inte att det ska tvättas alls på några dagar och definitivt ingen inpackning.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har svart hår med inslag av naturliga gråa slingor. Testa de att tona håret i knallrosa så det gråa färgades rosa och det blev OK...
2
Svar
23
· Visningar
1 045
Senast: Wingates
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 964
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Hur hanterar ni som är väldigt mörkhåriga era gråa strån? Jag vet att det finns en hel del som bara ”låter det ske” men jag är inte där...
2
Svar
25
· Visningar
1 977
Senast: Rie
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp