Bukefalos 28 år!

Färgglad drink- kris!!!

@Alexis Ingen äkta Curacao :cry: Kopiorna smakar inte lika dant :mad:
Får åka tillbaka till Västindien helt enkelt..
Nej det är klart! Kalla norden är inte bästa stället att bo på när man vill ha äkta vara (om vi snackar exempelvis Curaçao alltså, här har vi ju gott om vodka istället, och öl och sånt).
 
Hehe, vårat lilla systembolag har lite dåligt utbud. Jag gick helt enkelt in och frågade efter nåt färgglatt som man kunde blanda med :D Blev Midori, som drinkförslag fanns att blanda den med Ananasjuice, så det blev det! Hade bestämt innan att min drink skulle heta Måns (en kollega gjorde en Carola), men efter att ha blandat till den fick den heta "Måns in the morning" pga sin spygröngula färg :yuck: Men smakade helt ok! :up:
Drinklistan för kvällen var btw Carola på anabola, Måns in the morning, Kvinnaböske och avslutningsvis en Djingis Khan :bump:
 

Liknande trådar

Samhälle Hur ser er krisberedskap ut, ni som bor i lägenhet/större städer? Vi diskuterade det i lunchrummet på jobbet idag, där vissa var...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
9 388
Senast: Masqueradee
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 166
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 503
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 708
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp