Färghjälp till schabrak!

Moscato

Trådstartare
Har bestämt mig för att beställa ett dressyrschabrak från Mias med rakt avslut :love: Men kan förstås inte bestämma vilka färger jag ska ta.. i-landsproblem :angel:
Har nog bestämt mig för att jag vill ha khakifärgat schabrak men vet inte vilken färg jag ska ta på kantband och passpoal så kom med tips om vad som kan vara snyggt!
Eller tipsa om nån annan färgkombination förutom khaki också om ni vill. Ska passa till en brun häst med brun/svart sadel som ser ut såhär.. ni kan ignorera isbjörnspälsen :p

18794946.jpg
 
Sv: Färghjälp till schabrak!

Ja det lät snyggt!

Sätt förresten gärna in bilder på era egna schabrak från Mias :) Kom bara ihåg att inte sätta in copyright bilder! :p
 
Sv: Färghjälp till schabrak!

Ta upp någon färg från dina ridbyxor eller jacka i kanterna.
 
Sv: Färghjälp till schabrak!

Åh, en till med ett I-landsproblem :D :angel:

Men jag håller med Fröken_Skåne om färgerna :D
 
Sv: Färghjälp till schabrak!

Tack för tipsen! Lutar nog åt fröken_skånes förslag då jag har beiga ridbyxor och tröjor :)

Fast sätt gärna in lite bilder på egna schabrak om ni har, alltid kul att se :idea:
 
Sv: Färghjälp till schabrak!

Nu har jag en ny idé :angel:
Funderar på om man till ett khakifärgat schabrak skulle kunna ha rosa kantband och silver eller kitt passpoal?
 
Sv: Färghjälp till schabrak!

Varför inte? ;)
Tycker khaki och rosa är snyggt ihop men kanske inte kitt till det..
 

Liknande trådar

Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
64 007
Senast: cirkus
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 040
Utrustning När jag får för mig att jag vill ha ett visst schabrak - då vill jag ha EXAKT ett sånt :p Nu har jag fått en idé, jag tycker att jag har...
Svar
2
· Visningar
629
Senast: Elektron
·
Gravid - 1år Är gravid, och pappan till barnet vill absolut att jag ska göra kejsarsnitt. Fick så bra hjälp här när jag skrev för ett tag sedan- kan...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
17 435

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp