Filmer och serier med feel good-tema!

Wysiwyg

Trådstartare
(Skriver man ens så? Feel good tema känns ju helt fel. Feelgoodtema blir ju konstigt?)

Jag älskar mörka och spännande serier men jag är i nån fas där jag inte bara orkar med allt mörker? Orkar inte med folk som dör på löpande band, mord, elände och sorg. Min hjärna orkar inte riktigt med avancerade upplösningar och mystiska ledtrådar heller. Sååå jag vill ha tips på bra feel good-serier och filmer! Sex education såg jag nyss och jag gillade den skarpt! En annan goding jag nyss sett om är Notting Hill så ja, det ligger på den nivån. Lättsmält som en kopp varm choklad ska det vara.

Har ni några bra tips? :)
 
Senast ändrad:
Åh! Jag har precis fastnat för en halvtöntig serie, tänk Lilla huset på prärien korsat med Dr Quinn. Kommer dock inte på vad den heter, något med ”heart”. Får återkomma imorgon med namnet!
 
Åh! Jag har precis fastnat för en halvtöntig serie, tänk Lilla huset på prärien korsat med Dr Quinn. Kommer dock inte på vad den heter, något med ”heart”. Får återkomma imorgon med namnet!
Trodde du menade Hart of Dixie först, med tanke på doktor och namnet. Men det är också feelgood tycker jag. (vilket den du menade säkert också är, känns som att jag råkade kapa ditt tips nu vilket så klart inte är meningen, blev bara påmind om en till serie att tipsa om 🙂)
 
Vet inte om du har sett den, men såg precis filmen A box of faith från 2015. Det var en riktigt fin film.
Inte så lätt som Notting Hill, mer som En oväntad vänskap.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp