Finns det någon synsk person på Buke?

Sv: Finns det någon synsk person på Buke?

kl

Behöver hjälp!
Tappat bort en bilnyckel till en vit volvo 940.
La den igår i hallen på en sko-skåp och imorse kunde jag inte hitta den.
Sambon och jag har letat igenom hela lägenheten, men ingen nyckel!!!!:cry:
Satan!
Nån som vet?

kl

Har inte hittat Visa-kortet än. Funderar på att spärra det faktiskt.

Jobbigt! Jag skulle spärra det om jag var du.

Jag har fortfarande inte hittat bilnyckeln!!!!!:( Smått panik!

Självklart. Så arbetar alla vetenskapsmän - för fram en teori, kontrollera om den stämmer. Gör den inte det måste man ju ha en ny teori och jobba vidare. ;)

Alltså... :angel: inför mitt inre ser jag att elementet finns i NÄRHETEN av skoskåpet. Om det finns bakom eller bredvid skoskåpet, det är min mediala förmåga alldleles för klen att avgöra. ;)

Förresten, jag tar tillbaka mitt tidigare inlägg. Sjöbergas svar var mycket bättre!

Jag har ett skoskåp men jag har rotat igenom hela! Men jag hittar det inte!:( Får leta där igen!
Det var ju på skoskåpet som jag lämnade nyckeln...
Återkommer!

Bakom skoskåpet, mellan vägg och skoskåp alltså.
Eller om det finns ett element nära skoskåpet: mellan vägg och element.
Bergsäkert tips!

Har letat ÖVERALLT!
Ni har givit mig UNDERBARA tips, men det "tråkiga" svaret blir att min syster hade fått med sig nyckeln:p
Dock så har jag ett element vid mitt skoskåp och det var där jag la nyckeln sist, så det var väl det ni såg!:D

Jamen, nu har du ju redan svarat i vårt ställe... Det är ju vi synska som ska säga att vi såg elementet pga att det var där du lade nyckeln först!:D

Well well, det viktiga är ju att nyckeln kom till rätta. Hurra för det!

(Förresten, lade din syster nyckeln på/vid elementet hemma hos sig också?)

Ja precis!:D

Vart min syster la, har jag ingen aning om. Men hon har byrå precis innanför dörren som jag antar att hon la nyckeln på:)

Skönt att nyckeln är i rätta händer nu i alla fall!:D

Självklart. Så arbetar alla vetenskapsmän - för fram en teori, kontrollera om den stämmer. Gör den inte det måste man ju ha en ny teori och jobba vidare. ;)

Där satte du huvudet på spiken!

Synd att ett så roligt exempel är så fruktansvärt opedagogiskt att jag ändå inte kan använda det när jag undervisar! :D

KL
Saknar sedan många år ett guldarmband.

Jag är vrålsynsk; jag hade bara lite otur förra gången jag spådde. Men nu, på andra försöket, har jag fått bättre koll på min mediala förmåga:

Guldarmband finns i guldsmedsaffären!

*kl*
Hakar också på här, med något jag letat som en galning efter i flera år..
Fick en riktigt fin plastrongnål av mina farföräldrar för länge sedan, väldigt enkel med en stor pärla på. Denna har varit försvunnen i ungefär tio år, saknar den ordentligt så kan någon hjälp mig att hitta den är jag evigt tacksam:-)!

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
3 089
Senast: Amha
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 625
Senast: Gabby_Ossi
·
R
Juridik & Ekonomi Snabb fråga. Det är en äldre man som via telefon sista året förföljt mig. Han har skrivit sms och är väldigt kontaktsökande. Vi har... 2
Svar
26
· Visningar
4 024
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 924
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden