Bukefalos 28 år!

Finns här några nattugglor?

Slyntrollet

Trådstartare
Sitter här på jobbet, med en väldigt tyst traumasökare i min ficka, hyfsat patientlös och tystnad råder när patienterna sover( så här finns inget utrymme för prat)

Så, finns det någon bukare vaken? någon som roar sig, oroar sig..Som har det lika långtråkigt som jag?
 
Sv: Finns här några nattugglor?

Här en nattuggla,kan inte sova och har migrän,nu väntar jag på att imigranen ska verka.
Ska rasta hundarna och ge valparna mat.
Det är väl bra att sökaren är tyst,då har ingen skadat sig,du får nog arbeta snart nog om inte annat till helgen eller om ni drabbas av nya ovädret,
 
Sv: Finns här några nattugglor?

Jag ugglar också, är inne i andra andningen riktigt här!

Förstår inte varför jag inte bara försöker sova dock. Om sisådär en par-tre timmar vaknar antagligen barnet och DÅ blir det jobbigt. Likt förbannat ligger jag här och tittar på dålig tv... :D

Även att du också kommer från "Norröver" såg jag nu ;)
 
Sv: Finns här några nattugglor?

Här är en till som är vaken.
Jag ska faktist ta och laga en väldigt sen middag snart.
Dricker lite vin och ser på idol.

Ska gå på och jobba på fredag, jobbar nätter förstås och jag brukar inte ändra min dygnsrytm när jag är ledig.
 
Sv: Finns här några nattugglor?

Jag är också vaken. Överenergins fel. Tittar på paradise hotel och känner hur hjärncellerna emigrerar en efter en :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 460
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 835
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 804
  • Artikel
Dagbok Idag känner jag mig så otillräcklig. Otillräcklig på jobbet, som fru, som mamma och mest av allt som matte. Det känns som om jag skulle...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
9 552

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Häst med eksem
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp