Bukefalos 28 år!

Fixa "Hobbitlandskap" i trädgården

Mirre

Trådstartare
Har ett ställe där det har stått en stor idegran tidigare. Den är borta sedan länge och det är i princip bara en massa ogräs och sten där nu. Eftersom jag är Sagan om ringen fantast :p så hade det varit riktigt coolt att gjort ett Hobbitlandskap där istället. Men hur skulle man bära sig åt egentligen? Hur hindra ogräset från att växa? Vad kan man använda för att göra husen? Gissar att det skulle få plats 2-3 st kanske, beroende på storleken på dem. Vad tror ni, är det möjligt?
 
Har ett ställe där det har stått en stor idegran tidigare. Den är borta sedan länge och det är i princip bara en massa ogräs och sten där nu. Eftersom jag är Sagan om ringen fantast :p så hade det varit riktigt coolt att gjort ett Hobbitlandskap där istället. Men hur skulle man bära sig åt egentligen? Hur hindra ogräset från att växa? Vad kan man använda för att göra husen? Gissar att det skulle få plats 2-3 st kanske, beroende på storleken på dem. Vad tror ni, är det möjligt?
Borde man inte kunna täcka över cementrör för att få till hobbithålen?
 
Har ett ställe där det har stått en stor idegran tidigare. Den är borta sedan länge och det är i princip bara en massa ogräs och sten där nu. Eftersom jag är Sagan om ringen fantast :p så hade det varit riktigt coolt att gjort ett Hobbitlandskap där istället. Men hur skulle man bära sig åt egentligen? Hur hindra ogräset från att växa? Vad kan man använda för att göra husen? Gissar att det skulle få plats 2-3 st kanske, beroende på storleken på dem. Vad tror ni, är det möjligt?
Åh! Hobbitlandskap...:D
Älskar nörderi. :love:
 
Har ett ställe där det har stått en stor idegran tidigare. Den är borta sedan länge och det är i princip bara en massa ogräs och sten där nu. Eftersom jag är Sagan om ringen fantast :p så hade det varit riktigt coolt att gjort ett Hobbitlandskap där istället. Men hur skulle man bära sig åt egentligen? Hur hindra ogräset från att växa? Vad kan man använda för att göra husen? Gissar att det skulle få plats 2-3 st kanske, beroende på storleken på dem. Vad tror ni, är det möjligt?
Ett tips är att kolla på pinterest... Hobbit, garden, ideas... :love:
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 927
Senast: cirkus
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 661
Senast: Loons
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 075
Senast: Magiana
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp