Fjordhingstarnas premiering! (ulvlek)

Med tanke på ovanstående konversation och det faktum att Niyama lurats förut och för att q definitivt skulle kunna offra sig för sitt lag:
hemlig ändrar röst till Niyama då cirkus inlägg ovan gör att jag faktiskt tror att hon letar ulvar (och måtte du inte lura mig nu, cirkus :rage:)
 
Nä nä nä... Det där ÄR verkligen inte en renrasig fjordhäst. Till sist fick domarkollegiet ge upp sina försök att låtsas som att Gunnars häst var rastypisk. Han var helt enkelt för stor och eh... kanske lite fel färg också. Droppen blev när publiken buade och skrek att fjordhästar ska ha stubbman och ål. Så det blev ingen godkänd hingst för Gunnar det här året.

Hemlig var ulv! Grattis goda! :D


17799370_1947417895479517_8334721128093707320_n.jpg
 
Nä nä nä... Det där ÄR verkligen inte en renrasig fjordhäst. Till sist fick domarkollegiet ge upp sina försök att låtsas som att Gunnars häst var rastypisk. Han var helt enkelt för stor och eh... kanske lite fel färg också. Droppen blev när publiken buade och skrek att fjordhästar ska ha stubbman och ål. Så det blev ingen godkänd hingst för Gunnar det här året.

Hemlig var ulv! Grattis goda! :D


17799370_1947417895479517_8334721128093707320_n.jpg

äsch då - min fiiiina hingst :love::love::love:
Ja det är min som är på bilden :D
 
Deltagare:

1. Artline - siare
2. Hemlig - ulv
3. Cirkus - bybo
4. Mirtai - ulv
5. Madalitso - ängel
6. quarter4ever - ulv
7. LenaH - spion
8. Magnum - bybo
9. Snurrfian - ulv
10. Loons - bybo
11. Niyama - bybo

Dagdl1
Ängeln madalitso lynchas (lottning)
Ulven mirtai kickas pga missad röst

Nattdl1
Siaren siar snurrfian
Ulvarna käkar loons

Dagdl2
Ulven snurrfian lynchas

Nattdl2
(Siaren siar hemlig)
Ulvarna käkar artline

Dagdl3
Ulven quarter4ever lynchas

Nattdl3
Ulvarna käkar LenaH

Dagdl4
Ulven hemlig lynchas
 
Ja det var verkligen synd! Jag tänkte sia dig samma natt som ni låste in mig ;)
och bara så att ni vet va - självfallet hade vi stenkoll på att du var siare och @LenaH var spionen- med en viss risk att det var tvärsom iofs- men såklart det var glasklart- närmast förnärmad över att det framförts att vi inte skulle hängt med på det i lyan :meh::p
 
Men Q hur kunde du ändra röst så att det blev totalt uppenbart att du måste vara ulv?
A wolfs gotta do what a wolf gotta do- och vi vart ju av med ängeln på köpet?
Hade ju varit finfint att jag blivit siad sen och jag åkt direkt - det brukar ju alltid vara ett bra koncept när jag är ond
Det var inte riktigt planerat att vi skulle bli av med Mirtai som fick förhinder att delta dock men sånt händer Jag vart ju inte ens siad- så något bra blev det av det hela trots allt:D
 
Trots att de starka specialarna gick åt som smör i solsken så tycker jag att vi små ynka bybor gjorde ett gott jobb!

@Artline jag var inte säker på om du siat mig eller Snurr förrän Lena dog. Även om lyan fattade det - det brukar plinga rätt högt i lyan när en ulv är siad
 
A wolfs gotta do what a wolf gotta do- och vi vart ju av med ängeln på köpet?
Hade ju varit finfint att jag blivit siad sen och jag åkt direkt - det brukar ju alltid vara ett bra koncept när jag är ond
Det var inte riktigt planerat att vi skulle bli av med Mirtai som fick förhinder att delta dock men sånt händer Jag vart ju inte ens siad- så något bra blev det av det hela trots allt:D
Ja fast ni kunde ju inte veta att det var ängeln.
 
Och så det med att vi käkade Loons kan ju ha haft att göra med att jag fick för mig att hon var siare - men också med en viss baktanke att Magnum borde bli misstänkt för att INTE bli käk tidigt i samma veva- funkade ju inte alls....O_o
 
:up:
Fast jag har nog inte bidragit till något:o men det var ju roligt o va på det vinnande laget :p

Har bett @Habina säga till mej att inte vara med fler gånger föränn jag fattar nåt :cool:

Visserligen är man ju ensam som bybo och kan bara gå på det som skrivs i tråden men det är s v å r t !
 
:up:
Fast jag har nog inte bidragit till något:o men det var ju roligt o va på det vinnande laget :p

Har bett @Habina säga till mej att inte vara med fler gånger föränn jag fattar nåt :cool:

Visserligen är man ju ensam som bybo och kan bara gå på det som skrivs i tråden men det är s v å r t !

Som om någon annan fattar något hela tiden. Vi har ju en stor fördel av att ha lekt länge och på gott och ont så kan vi varandra

Det ÄR skitsvårt när man inte har någon att diskutera med eller har info . Att vara spion, tvilling eller ulv är alltid mycket enklare
 
:up:
Fast jag har nog inte bidragit till något:o men det var ju roligt o va på det vinnande laget :p

Har bett @Habina säga till mej att inte vara med fler gånger föränn jag fattar nåt :cool:

Visserligen är man ju ensam som bybo och kan bara gå på det som skrivs i tråden men det är s v å r t !
Det är bara att fortsätta delta - det är alltid svårt när man inte har info oavsett hur länge man lekt! Du är jätteduktig ju :)
 
nä precis!!! det var väl det som sänkte mitt räddande av mig själv till slut
Men @LenaH varför tog du mig och hemlig som troliga onda? efter DL2 och inte de andra- jag är nyfiken!
Jag misstänkte att du kunde vara ulv för att du skrev att ulvarna kanske käkade Loons för de trodde hon hade en speciallroll, den slutsatsen kändes mest som något som du skulle komma på :p
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 556
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 319
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 442
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 089
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bärstol
  • Mindre kombi?
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp