Flippans avkomma är till salu

Sv: Flippans avkomma är till salu

Nej, jag sökte också. Fanns ju inga hästannonser alls på hemsidan:confused:
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

Finns inte ens en hemsida, vad jag kan se. Sundsmåla Gård har en, men inte SG Stables Show Jumping.
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

Hon har ju inte världens vackraste huvud enligt bilden iaf.

Men vilka pengar! Vet iofs inte hur mkt de brukar kosta i europa med avkommor efter så bra ston...
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

Hon har ju inte världens vackraste huvud enligt bilden iaf.

Men vilka pengar! Vet iofs inte hur mkt de brukar kosta i europa med avkommor efter så bra ston...

Jag undrar varför de inte har en helkroppsbild, eller en löshoppnigsbild om hon nu är SÅ bra...
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

Håller med. Gud vilken ful bild på hästen. Men köparna bryr sig kanske inte om det när det står en miljon på prislappen; då åker man väl dit o tittar på hästen själv. Men liiite snyggare bild hade de väl kunnat ta?
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

1 miljon o uppåt om man ska vara petig, hon står som prisklass 5 och enligt infon betyder det 1 000000-...

De får nog hitta en rik (dum?)amerikan tror jag :angel::D
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

Vart hittar man vad prisklasserna är på för nivå? Hittade en häst jag "känner" som var i prisklass 3, blir nyfiken vad han skulle kosta!
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

Vart hittar man vad prisklasserna är på för nivå? Hittade en häst jag "känner" som var i prisklass 3, blir nyfiken vad han skulle kosta!


Klicka på det lilla "i:et" vid price group så kommer det upp :)

edit:

3:an är tydligen 300 000-500 000 kr
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

*kl*

Är detta flippans enda avkomma eller finns det fler?
 
Sv: Flippans avkomma är till salu

som det står är det hennes enda avkomma för tillfället, men tror att hon är betäckt med click and cash.
 

Liknande trådar

Avel På senare tid har det stått en del om Mares of Macha i ridsportnyheterna, eftersom först Henrik von Eckermans MaryLou och nu senast...
2
Svar
38
· Visningar
3 837
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Här kommer en saga börja, fortsätta och kanske också ta slut. Det spelar ingen roll om den är dålig eller bra, välskriven eller slarvig...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: Takire
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 488
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok Mitt fantastiska avelssto är numera 20 år, och våra försök på att göra en sista avkomma har tyvärr inte lyckats i år. Samtidigt så...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 637
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp