Florsocker i maränger

Bevis :p
 

Bifogade filer

  • 15309956400801603011275.jpg
    15309956400801603011275.jpg
    198,7 KB · Visningar: 110
Men om man har lite tålamod med dessa plastbestick och faktiskt delar dem försiktigt till skillnad från "vissa andra" ( ;) ) går det ju prima! Och så äter man inte lika snabbt vilket är perfa för en annan som äter på tok för snabbt när något smakar bra, och därmed inte känner smaken lika länge :D

Äsch, där pajade min sked också :mad:
 
Men om man har lite tålamod med dessa plastbestick och faktiskt delar dem försiktigt till skillnad från "vissa andra" ( ;) ) går det ju prima! Och så äter man inte lika snabbt vilket är perfa för en annan som äter på tok för snabbt när något smakar bra, och därmed inte känner smaken lika länge :D

Äsch, där pajade min sked också :mad:
:rofl::rofl:
 

Liknande trådar

Mat med semlor, egentligen? Jag menar, en slät bulle; intetsägande. En stor slafs grädde; seriöst. Florsocker överallt i ansiktet. Ja... och...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 218
Senast: Acto
·
IT & mobiler När jag ska läsa min mejl och klickar på outlook där jag har mejlen så öppnas LinkedIn. Varje gång. Vad har gått snett och vad gör jag...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: Wille
·
Hemmet Går på lite lägenhetsvisningar just nu och har en inbokad i helgen. När jag går in på föreningens hemsida så står det där att de har...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
3 750
Senast: jemeni
·
Samhälle Så var det dags för sommartid i natt. Det har varit en del diskussioner om att slopa sommartid, vad tycker Buke? Själv är jag nog ganska...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 085
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp