Bukefalos 28 år!

fodervärdsproblem

Sv: fodervärdsproblem

jaopp jag ringde Deckeman sen.
Han var riktigt bra!"
och fodervärden kom till insikt och lämnade tillbaka hästen alldeles av sej själv :)
dock bli det lite exktra kostnade med vaccination och hovslagare men det är det värt :)
 
Sv: fodervärdsproblem

hästen har kommit till rätta nu :)
strår och mår gott hos ny fodervärd, som verka veta vad ordet ansvar betyder och som läst igenom kontraktet ;)

Hoppas på att du hittar en bra fodervärd nu!
 
Sv: fodervärdsproblem

Hon fattade väl att det skulle bli ett krig hon itne kunde vinna så hon körde hem hästen alldeles själv.
jag som precis fixat bil och släp...
 
Sv: fodervärdsproblem

precis att ha en fodervärd man kommer överrens med är ju ett måste för att det ska fungera.
hon körde iaf iväg hösten sen och den står nu hos ny fodervärd och jag känner redan hur jag mår bättre :)
och så även hästen :)

min andra fodervärd är verkligen guld värd, helt underbar,
önskar fler fodervärdar vore såna
 
Sv: fodervärdsproblem

Uppsnarjd skrev:
Vad surt!
men inte mycket att göra i det läget, om man nu inte vill lasta ur hästen och avblåsa det hela...
Nej, det går inte. När sista hoven är i transporten då köparen hämtar eller när sista hoven är ur transporten då säljaren lämnar, är köpet genomfört.

Idag är jag väldigt glad att han är min :love:
 
Sv: fodervärdsproblem

Min kompis har haft liknande problem, hon var och hämtade sin häst igår, vanvårdad. Allt är polisamnält och djurskyddsmyndigheten har vart där. Kvinnan som lånat hennes häst finns i herrljunga. :mad:
 
Sv: fodervärdsproblem

Min kompis har haft liknande problem, hon var och hämtade sin häst igår, vanvårdad. Allt är polisamnält och djurskyddsmyndigheten har vart där. Kvinnan som lånat hennes häst finns i herrljunga. :mad:

Herrljunga...det är i mina trakter....:crazy:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 285
Ekonomi & Juridik Lånade ut min häst på foder för en månad sen. Läst många skräckhistorier vad gäller fodervärdar så jag var verkligen noga och tydlig i...
Svar
15
· Visningar
2 669
Senast: hoppeloppe
·
Hästmänniskan Jag ska lämna mitt 6-åriga sto på foder i augusti. Samtidigt har jag själv en valack på foder. Till min foderhäst har jag fått med en...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 131
Senast: Buck
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 512

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp