Födda 2019

Nu så, välkommen "Stig" Sapporo GG e. Zappa ue. Sack uue. Amiral

Än så länge är han lite tillknycklad :p Men superpigg och busar runt mycket. Helt orädd för oss. Ännu en underbar Zappa-avkomma!
sYc2wYa.jpg

moESrve.jpg

1E2Dui9.jpg

CDf7g4H.jpg

PV5QClG.jpg

f53fKDl.jpg

Stort grattis!!
Jag dör sötdöden!! 😭😍
Efter Zappa också, en av mina absoluta favorithingstar!
 
Stort grattis!! Väldigt skönt att allt gick bra och att Stig är pigg och frisk och en ursöt liten krabat :heart
 
Nu är Helix här! Fölningen gick bra men han tog lite tid på sig att hitta juvret ordentligt så det blev en lång natt innan han hade ätit, bajsat och kissat. Olivia följde inte samma mönster som de två tidigare fölningarna som var indentiska till och med på klockslaget. Tidigare har hon haft värkar kvällen innan och sen varit orolig samma kväll som hon sedan har fölat. Skrubbat rumpan och huggit mot magen för att sedan föla 00:30. Nu lade hon sig ned 22:20 och fölade utan förvarning.
28158
 
Sonen vann vadslagningen om vilket dygn Helix skulle födas och han har också bestämt sin meny. Det blir en gårdstoast till förrätt, Wallenbergare med potatismos, gräddsås och rårörda lingon till varmrätt samt äppelkompott med vaniljglass till efterrätt. Det kommer att bli mums!😋
 

Liknande trådar

Avel En ny tråd för alla hästar födda 2022.
19 20 21
Svar
402
· Visningar
50 674
Senast: Ketrawzc
·
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 630
Senast: Mia_R
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 027
Senast: Smurfoff
·
  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
26 039
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp