Bukefalos 28 år!

Försäkring

J

Jozephin

Är inte så insatt i det här med försäkringar.
Men vad tycker ni man skall ha för försäkringar? Hos vilka har ni färsäkring på era katter? Vad har ni för typ av försäkring? Fördelar/nackdelar osv?

Ett litet foto på min sötnos:
kizen1v3dagar.jpg
 
Sv: Försäkring

Vad är det för katt, raskatt eller huskatt? Om det är en raskatt, vad ska du ha den till?

Är det en huskatt så finns det inte så mycket att välja på. Veterinärvård såklart, Agria (kanske fler som har, vet inte) har ett tillägg som även täcker medicin och rehabilitering.

Vissa bolag tillåter livförsäkring på huskatt, men det vet jag inte så mycket om. Bäst är att kolla runt på dom olika bolagens hemsidor och jämföra vad du får och för vilket pris.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har skaffat en Russian Blue-katt. Han är ungefär 4 månader gammal och har blivit vaccinerad två gånger och id-märkt. Nu vill...
Svar
19
· Visningar
1 008
Senast: Liten
·
Övr. Katt Sitter och jämför försäkringar för våra blivande katter som kommer imorgon 😱 De är båda ca 2 år (blir 3 år 2023) Båda är hittekatter som...
2
Svar
28
· Visningar
2 030
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Hej! Snart skall jag börja leta tävlingshäst och funderar över vad försäkringen kommer kosta ca i månaden om man skulle försäkra den i...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: Grazing
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 936
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp