Bukefalos 28 år!

Försäkringstak

Maris_

Trådstartare
Vad gör man eg när pållan varit dålig och nått taket på veterinärvårdsförsäkringen? Hon är försäkrad i IF och de har 50 000 i vetförsäkring, och det lär hon komma upp i tills hon får åka hem, om hon inte redan är där. De räknar per försäkringsår, och mitt började 4 september. :cry: Alltså "har hon ingen" vetförsäkring fram till 4 september 2004. Jag antar att man inte kan göra så mycket åt det, men det känns så hemskt. Tänk om något stort inträffar och jag inte har råd att rädda henne. Jag får ont i magen! :cry:
Har ni varit i den här sitsen?
/ Maris
 
En som jag känner var i den sitsen för något år sedan. Man fick knappt peta på hennes häst förrän försäkringen trädde in igen... Är inte avundsjuk direkt.. :(
 
På vilket sätt då? Du kan skicka ett PM om du vill! Jag har aldrig behövt uttnyttja försäkringen tidigare, men nu blir det ju desto mer..

/ Maris
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 561
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Hej! Har hittat en del gamla trådar men tänkte ändå att det var värt att skapa en egen. Jag har ridit och jobbat på ett stall väldigt...
Svar
17
· Visningar
2 104
Kropp & Själ Åkt på nått knas med örat. Kollades upp av läkaren idag. Är inte inflammerat med var, men fanns tydligt vätska bakom örat och trumhinnan...
Svar
3
· Visningar
309
Senast: escodobe
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 003
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp