Förvånansvärt dålig?

Just det - jag är extreeeeeemt tankspridd och glömsk. Numera. Det blev så efter cancernbehandlingarna. Fast mina vänner hävdar att det är "gammeln" som kommit ikapp mig...

Jag missar möten, glömmer inbokade besök, glömmer matlådan hemma.

Räddar mig genom att skriva allt ALLT i almanackan. Men det funkar inte riktigt att skriva "kom ihåg matlådan och datorn" i almanackan :D
 
  • Gilla
Reactions: Rie
Och så vill jag gnälla över de förbannade myrorna som smiter in via fönstret och bosätter sig i blomkrukorna.
När jag vattnar så svämmar det plötsligt små svarta myror ur krukorna och jag får hasta ut med dem till altanen :rage::rage::rage:
 
Och så vill jag gnälla över de förbannade myrorna som smiter in via fönstret och bosätter sig i blomkrukorna.
När jag vattnar så svämmar det plötsligt små svarta myror ur krukorna och jag får hasta ut med dem till altanen :rage::rage::rage:
Prova strö kanelpulver där de kommer in, myror gillar inte kanel.
 
Jag är fruktansvärt dålig på att tolerera tröööga människor ... :(.
Det ber jag alltid om ursäkt för också men det är helt och hållet mitt fel.
Önskar jag vore mer tålmodig men nu är det försent att ändra mig.
 
Värst var Oceans Eleven, fattade verkligen INGENTING. :confused:

Jag har också svårt att hänga med i filmer, gällande mig tror jag det beror på en lindrig ansiktsblindhet. Om en person kommer in genom en dörr har jag nästan aldrig någon aning om ifall det är en helt ny karaktär eller någon som presenterats i en tidigare scen. Just Oceans-filmerna minns jag också som extra hopplösa!
 
Jag kan inte sjunga. Alls.
Förstår inte alls vad menas med tonarter eller annan musikteori. Sjunga är för mig en sån där grej som man antinen kan, eller ej.
Min brist av talang stoppar mig dock inte från att sjunga - är man glad så är det ibland passande med en sång! :D

Dessutom är jag också värdelös på ansikten, och har presenterat mig till samma person 3-4 gånger innan. Det sitter!
 

Liknande trådar

Hemmet Jag insåg ,efter ett besök hos kompis med mysig altan, att anledningen till att jag inte är så ofta på altanen nog beror på att den...
Svar
2
· Visningar
649
Senast: Luff
·
Tjatter Oj, någon i kommunen har vunnit 173 miljoner. Inte dåligt! Undrar just vad man skulle göra med så mycket pengar.
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 718
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Jag har ett helsike att vakna på morgonen och starta dagen. Jag ställer larmet på mobilen för att vakna, men det funkar inte. På...
21 22 23
Svar
444
· Visningar
19 822
Senast: bettysmatte
·
Kultur Vi ska stanna till i Wien under vår tågluff i maj och jag skulle gärna vilja besöka Spanska Ridskolan, men är det försvarbart? Jag är...
2
Svar
20
· Visningar
1 968

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp