Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

förvirrad/kval?

Modest

Trådstartare
ska snart köpa en c-ponny som är kvalad till MSV:B.
får jag tävla MSV:B med den direkt (menar inte att jag ska göra det:angel: ) eller räknas det bara med föregående ryttare?
hur kvalar jag till MSV:B isf?
hur kvalar jag till MSV:A?
får jag tävla upp till L:A utan kval?

T

Thejumper

Sv: förvirrad/kval?

Hej! Vid ägarbyte så nollställs alla poängen. Så du får de ej hoppa MSV. Du kvalar genom att få 40 p (och bli uppklassad ur LB) eller genom 5 felfria grundomgångar i LA. Man behöver ej kvala för att rida LA.

Q

Qyenn97

Sv: förvirrad/kval?

Du behöver 10 p eller fem felfria rundor i LA för att kvala MSV B. För MSV A tror jag du behöver 20 poäng i MSV B.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5533 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej alla hästfolk hoppas ni har det bra och tar hand om er i dessa tider!! Jag är en tjej på 17 (snart 18) som går i trean på...
2
Svar
32
· Visningar
3 052
Relationer Hej! Jag är en tjej som skulle vilja prata om en sak nämligen om när man är bortskämd. Det var en som sa till mig att jag är bortskämd...
2
Svar
37
· Visningar
3 331
Dressyr Jag har tävlat på en LB:1-LA:3 nivå i ca 6 år nu och haft som mål att starta MSVC och som dröm att kvala till MSVB. Men nu har jag...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 767
Hoppning Känner att jag skulle behöva lite tips och idéer då jag har slut på egna.. Jag har ett 12-årigt sto som jag har haft i ca 2,5 år. Jag...
2
Svar
25
· Visningar
2 035

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2021
  • Uppdateringstråd 25

Hästrelaterat

Omröstningar