Formatera om

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare pentium
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 822
P

pentium

Är i stort behov av att formatera om min dator. Har gjort det förut men tycker alltid att det är lite otäckt. Min dator är en Dell Inspiron 1525 och jag har windows vista. Har skivor och sånt men minns inte riktigt vad som händer när jag stoppar in skivan. Vet att jag kommer in i någon slags "meny" där jag ska välja nått ??? Någon som kan hjälpa mig?? Dell supporten är ju inte igång idag.

Sv: Formatera om

Är i stort behov av att formatera om min dator. Har gjort det förut men tycker alltid att det är lite otäckt. Min dator är en Dell Inspiron 1525 och jag har windows vista. Har skivor och sånt men minns inte riktigt vad som händer när jag stoppar in skivan. Vet att jag kommer in i någon slags "meny" där jag ska välja nått ??? Någon som kan hjälpa mig?? Dell supporten är ju inte igång idag.
Har du börjat med att spara alla filer du vill ha kvar på cd/dvd/usbminne/extern hårddisk? Sen får du starta om datorn med din skiva och formatera och installera Windows.

Liknande trådar

IT & mobiler Har köpt ny mobil efter snart två år med min gamla. Inte självvalt utan den har gett upp. :meh: Kopplade mobilen med datorn och...
Svar
4
· Visningar
589
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Jag köpte idag en VGA-sladd för att kunna se datorn på TV'n istället. Min dator är gammal och har ingen HDMI. Men jag fick inte alls...
Svar
17
· Visningar
1 856
Senast: MissFideli
·
K
IT & mobiler Rörig rubrik, men jag ska förklara så gott jag kan. I somras köpte jag en FujitsuSiemens med förinstallerat Vista. Datorn i sig är... 2
Svar
22
· Visningar
2 706
Senast: maria85
·
IT & mobiler Jag har bestämt mig till 99% nu att köpa en ny stationär dator. Funderade på Macmini ett tag, men har kommit fram till att fortsätta med...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: tim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka