Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen!
Ja, eller hur!Yes box! Kunde de inte ha tagit Marko också när de ändå hade stora släggan framme.![]()
Ganska säker på att farsan varit på nåttHar någon av er varit och sett F1 live? Vart åkte ni då? Åkte ni arrangerad resa eller fixade ni själva?
Jag och min partner är sugna på att åka. Eller ja, vi har inte bestämt oss för om det blir F1 eller MotoGP.
Vi vill se racing liksom. Ingen stadsbana och övrig turism är rätt ointressant.
Ja gärna gör det!Ganska säker på att farsan varit på nåttkänner jag honom rätt så roddade han nog mycke själv, iaf flyget (pensionerad pilot). Men kan höra med honom vad de va han va på
![]()
ÄNTLIGEN!
Jag är lite sugen att åka till Silverstone och har kikat lite på att lösa det mesta själv. Blir det att åka kommer jag dock försöka köpa något av paketen med dryck, mat, bra platser osv även om bara det kommer gå loss på 30k. Det känns som en sån där "once in a lifetime" så målet är att spara minst 50k om det blir till att åka.Har någon av er varit och sett F1 live? Vart åkte ni då? Åkte ni arrangerad resa eller fixade ni själva?
Jag och min partner är sugna på att åka. Eller ja, vi har inte bestämt oss för om det blir F1 eller MotoGP.
Vi är väl också inne på ett paket men tänker väl kanske en bana som Ungern, Belgien, Nederländerna, beroende på vad som finns på schemat såklart. Jag åker gärna till någon udda bana så länge det inte är stadsrace.Jag är lite sugen att åka till Silverstone och har kikat lite på att lösa det mesta själv. Blir det att åka kommer jag dock försöka köpa något av paketen med dryck, mat, bra platser osv även om bara det kommer gå loss på 30k. Det känns som en sån där "once in a lifetime" så målet är att spara minst 50k om det blir till att åka.
Jag har varit på Monza och Barcelona. Monza var fräckare för det var i hela stan, men Barcelona var bättre ordning på och man såg mer. Vi köpte flygbiljetter och bokade hotell själva, så ingen paketresa.Har någon av er varit och sett F1 live? Vart åkte ni då? Åkte ni arrangerad resa eller fixade ni själva?
Väldigt rimligt, tänker jag. Teamet lär ha mycket att vinna på att ta in två erfarna "rävar". Ska bli kul att se hur det blir nästa år! För övrigt har väl det här varit F1s sämst bevarade hemlighet?Då var det officiellt att det blir Bottas och Perez som kör för Cadillac nästa säsong! 🏎Hur känner vi?
Väldigt rimligt, tänker jag. Teamet lär ha mycket att vinna på att ta in två erfarna "rävar". Ska bli kul att se hur det blir nästa år! För övrigt har väl det här varit F1s sämst bevarade hemlighet?![]()
Tycker det är kul att de båda får en till chans att visa vad de går för. Och känns ju som ett stabilt, smart val för ett nytt team.Då var det officiellt att det blir Bottas och Perez som kör för Cadillac nästa säsong! 🏎Hur känner vi?
Då var det officiellt att det blir Bottas och Perez som kör för Cadillac nästa säsong! 🏎Hur känner vi?