Forsättning på bildtråden 3

Jag har nog aldrig varit så här kortklippt och blev inte precis som jag ville ha det men OJ vad jag är nöjd :love:
IMG_20230531_115452.jpg
 
Men tack! :o Blev väldigt lik min ena bror och vi har aldrig varit lika på det sättet innan :rofl:
Jättefint!

Det är så intressant det där med hur lik man är sina släktingar och hur det kan ändra sig med åren (och frisyr mm) tycker jag! Jag och mina syskon (vi är 5st) har verkligen turats om om vem som är lik vem beroende på hur gamla vi har varit, men ändå syns det tydligt att vi är syskon. Det går också tydligt att se vilka drag som kommer varifrån i släkten.

Här är jag och min ena bror. Det är lite roligt att vi la ut så liknande bilder oberoende av varandra, och min lugg har varit lika ostyrig i minst sex år 🤣
IMG_1317.jpeg
 
Efter en dusch och styling av håret så som jag vill ha det så är jag ännu mer nöjd med att vara korthårig... Jag har inte varit så här korthårig sen jag var bebis. Plus är inte riktigt lika lik brorsan med den här stylingen med. Så bara plus
IMG_20230601_070256.jpg
 
Jättefint!

Det är så intressant det där med hur lik man är sina släktingar och hur det kan ändra sig med åren (och frisyr mm) tycker jag! Jag och mina syskon (vi är 5st) har verkligen turats om om vem som är lik vem beroende på hur gamla vi har varit, men ändå syns det tydligt att vi är syskon. Det går också tydligt att se vilka drag som kommer varifrån i släkten.

Här är jag och min ena bror. Det är lite roligt att vi la ut så liknande bilder oberoende av varandra, och min lugg har varit lika ostyrig i minst sex år 🤣
Visa bifogad fil 120189

Spännande att det kan vara så olika.

Jag och min bror är inte lika alls. :laugh: Han ser ut som typ Ragnar ifrån Vikings.
 

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
2
Svar
35
· Visningar
1 379
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 922
IT & mobiler Vi har startat en ny fb-sida i föreningen eftersom den tidigare är inaktuell och vi inte kan ändra från privat till offentigt och för...
Svar
3
· Visningar
252
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 397
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp