Fortsättning på bildtråden II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försökte mocka åt översocial uttråkad ponny igår :heart
20230120_182202.jpg
 
@Lyan, jag blev inspirerad av dig :heart
Vad kul 😃💖 Om du vill ha sådan lila som jag har så behöver du bleka det mycket ljusare först. Nu är det längesedan jag färgade med annat än directions så jag har inte koll på vad som funkar men jag har sett att det har kommit flera olika mörkare lila som ska funka på mörkare hår än ljusblont 🙂
 
Vad kul 😃💖 Om du vill ha sådan lila som jag har så behöver du bleka det mycket ljusare först. Nu är det längesedan jag färgade med annat än directions så jag har inte koll på vad som funkar men jag har sett att det har kommit flera olika mörkare lila som ska funka på mörkare hår än ljusblont 🙂
Finns nog ingen som blir riktigt bra utan blekning ändå, inte ens frisörfärg funkar bra ju utan blekning.
Om man är ute efter den typen av nyans du och jag har i håret alltså.
 
Vad kul 😃💖 Om du vill ha sådan lila som jag har så behöver du bleka det mycket ljusare först. Nu är det längesedan jag färgade med annat än directions så jag har inte koll på vad som funkar men jag har sett att det har kommit flera olika mörkare lila som ska funka på mörkare hår än ljusblont 🙂
Jag får experimentera lite. Har haft så nära min naturliga färg som möjligt, sedan det blev grått, men nej, nu vill jag prova något annat.
 
Finns nog ingen som blir riktigt bra utan blekning ändå, inte ens frisörfärg funkar bra ju utan blekning.
Om man är ute efter den typen av nyans du och jag har i håret alltså.
Nej, precis. Men om man kan tänka sig en mörkare lila nyans så kan det vara värt att prova. Dock tror jag att ditt hår @Tualma är för varmt i färgen för att få riktigt lila utan det kommer bli mer rödlila
Jag får experimentera lite. Har haft så nära min naturliga färg som möjligt, sedan det blev grått, men nej, nu vill jag prova något annat.
Gör inte som jag bara och färga-blek-färga-blek i X antal omgångar. Håret blir inte lyckligt då 🤣 men om man bleker allting och sedan bara håller efter utväxten så brukar det inte vara någon större fara att bleka håret, men allas hår är olika tåligt så testblek en slinga först om du inte är okej med att kanske få klippa av en massa.
Experimentera med färger är kul 😁 men jag har blivit lat med åldern så det är mycket därför jag bara har en slinga nu 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Dressyr Fristående fortsättning på tråden ”Operation X dokumentär på Helgstrand Dressage”, om avarter och hemskheter inom dressyrens värld och...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
55 691
Senast: Görel
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
293
Senast: Rie
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
483
Senast: Otherside
·
IT & mobiler Mitt facebookkonto blev kapat i natt och kaparen har varit inne pa min mail för att komma at koden för att ändra lösenordet. Även ett...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII
  • Magsår eller kolik?

Omröstningar

Tillbaka
Upp