Bukefalos 28 år!

forumets plats på förstasidan

Kardinal

Trådstartare
Uhm.. Varför får forumet mindre och mindre plats på förstasidan?
Jag trodde det var forumet som var själva bukefalos? Det är lite irriterande att det blir mindre och mindre plats, tycker jag. :(
 
Sv: forumets plats på förstasidan

Jag håller också med! Det absolut bästa vore om man kunde "möblera" förstasidan själv förstås.
 
Sv: forumets plats på förstasidan

jag håller oxo med, det är kass, mycket bättre när man såg många olika tådar, om ni fattar..
 
Sv: forumets plats på förstasidan

Precis innan första inlägget i den här tråden skrevs kunde man se sex forumtrådar på förstasidan. Jag minskade ned det till tre, jag har även minskat ned antalet annonser och antalet länkar till tre. Bloggarna som under en period inte visats på förstasidan pga tekniska problem är nu tillbaka även bilder ur galleriet finns nu med.
Dessutom har det kommit en ny modul med "Dagens populära trådar" där man hittar sex populära trådar från de senaste 24 timmarna.

Man kan nu alltså se nio trådrubriker på förstasidan jämfört med tidigare sex.
Ett tips, om ni inte redan upptäckt det, om ni vill se många aktuella trådar, klicka på "Nya inlägg".

Forumet är väldigt viktigt, men jag anser även att folk ska ges möjlighet att hitta till de övriga delarna av Bukefalos, som kan vara väl så viktiga och intressanta för många.
 
Sv: forumets plats på förstasidan

Fast jag tycker den högra sidan med ex Senaste Radannonserna blivit dubbelt så bred, vilket då påverkar forumdelen negativt.
Måste den vara så bred???
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 519
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Här är en tråd där vi kan diskutera hur vi tycker att man ska bemöta psykiskohälsa på forumet, så behöver vi inte spåra ur andra trådar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
14 320
Senast: hundtant
·
Hemmet Jag ska eventuellt flytta in i en hyresrätt med gigantiska fönster. Jättefin utsikt, absolut - men allt blir ju så fjuttigt i jämförelse...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 650
Senast: manda
·
Relationer Ja, jag är väldigt frågande. En god vän till mig får aldrig prata i telefon när partnern är hemma. Jag tycker att det är helt orimligt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 599
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp