Forumuppdatering

@Gunnar Går det ordna så notiser för gillade meddelanden hamnar under brevikonen? Nu hamnar de under klockan tillsammans med alla trådnotiserna. Det funkar ju som det är, men för mig känns det som om det vore mer logiskt att samla PMnotiserna på samma ställe:)
 
@Gunnar Går det ordna så notiser för gillade meddelanden hamnar under brevikonen? Nu hamnar de under klockan tillsammans med alla trådnotiserna. Det funkar ju som det är, men för mig känns det som om det vore mer logiskt att samla PMnotiserna på samma ställe:)
Alla notiser hamnar under notiser, precis som det är tänkt. Konversationer/PM hamnar under brev eftersom de är brev, de är inte notiser.
Har jag missförstått dig?
 
Jo, jag funderade på om det kunde vara det. Mitt svar gäller fortfarande.
Jag tycker att gilla-funktionen under konversationer är mindre bra. Men jag är osäker på om det är värt det att helt plocka bort den.
 
Jo, jag funderade på om det kunde vara det. Mitt svar gäller fortfarande.
Jag tycker att gilla-funktionen under konversationer är mindre bra. Men jag är osäker på om det är värt det att helt plocka bort den.
Jag vet att du inte gillar den, jag frågade en gång om vi kunde få den funktionen men du ville inte det. Jag hoppas dock verkligen att den får vara kvar, ibland att det jättepraktiskt att kunna gilla i stället för att skriva även i PM.
 
Alla notiser hamnar under notiser, precis som det är tänkt. Konversationer/PM hamnar under brev eftersom de är brev, de är inte notiser.
Har jag missförstått dig?
Numera finns det som inte fanns förut: gillafunktion i PM. Och när ens PM gillas får man notisen på samma ställe som övriga notiser. Det är nog det @Blacksmithfarm menar.
Jo, jag funderade på om det kunde vara det. Mitt svar gäller fortfarande.
Jag tycker att gilla-funktionen under konversationer är mindre bra. Men jag är osäker på om det är värt det att helt plocka bort den.
Det var den jag menade. Gillafunktionen i PM. Gillar den skarpt. Tyckte det kändes lite konstigt att notiserna för ett gillande i Pm hamnar bland trådnotiserna.
Men hellre det än att funktionen försvinner.
 
Jag förstår inte riktigt poängen med ”just nu” förändringen. Utöver de få trådar som visas är den funktionen numera helt onödig.

Förut kunde man kolla ”just nu” och hitta massa intressanta trådar. Nu måste man leta fram dem istället.
 
Skulle precis ändra ett inlägg (inom tidsgränsen) men fick att jag skulle skriva in text, hade jag gjort ju. Sitter du och mekar nu med något tro @Gunnar?
Kan du ha ändrat så att allt hamnade i ett citat och att det då verkade som du inte skrivit något själv? Vad jag vet skall inget ha ändrats.
 
Jag förstår inte riktigt poängen med ”just nu” förändringen. Utöver de få trådar som visas är den funktionen numera helt onödig.

Förut kunde man kolla ”just nu” och hitta massa intressanta trådar. Nu måste man leta fram dem istället.
Jag vet inte riktigt om jag förstår exakt vad du ogillar.

Förut var det fem trådar under Just nu. Nu är det sex trådar dock uppdelat på hästar och övrigt. Dessutom är det hela tiden nya om man väljer att läsa en tråd, då det endast är olästa som visas.

Sedan kan man även klicka på "widget"-rubriken och på större skärmar se de senaste inläggen i forumen under eller bara välja det forum som intresserar.

Jag vill verkligen förstå vad det är som kan ha försämrats så försök gärna förklara mera.

Tillägg: Tipsar även om Nytt-ikonen i toppen av sidan den ger 20 nya (Just nu) trådar i taget.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 455
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter 14 maj 1996 lades mina första webb-sidor ut på internet. Till att börja med hade de ingen egen domän, men sedan fick de domänen...
Svar
17
· Visningar
5 993
Senast: Mim
·
Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
3 968
Senast: Lilahnee
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad äter ni för sill i påsk`?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp