Fotgåendeutmaning i januari!

Jag började med fokusbubblan igår, 5 sekunder var helt ok. Idag skulle vi öka upp till 10 sekunder men hon tycker det är svårt. Kom upp till 10 en gång, annars så höll hon det bra till 7-8 sekunder innan hon bröt.
Hon är ju väldigt signalkänslig och jag märker att hon tycker det blir jobbigt med ögonkontakt + att hon är inte helt säker på vad som förväntas. Jag försöker att inte ge direktkontakt tillbaka utan låta henne titta på mig och så tittar jag snett neråt åt hennes håll.

Hur hade ni gjort?

Jag hade nog tagit mjuka kliv och easat in to it :)

*typ kl*
Gjorde sista dagen på fotgåendet idag! Så spinner igång nästa imorgon. Hur gör vi, ska vi ha en allmän ”Tråden för Träningsutmaningar” framöver, eller..?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvlek! LL: Idahoe Deltagare: 1. glömmerallt 2. Artline 3. fio 4. Qitis 5. cirkus 6. Niyama 7. Pegasus63 8. hemlig 9...
19 20 21
Svar
415
· Visningar
11 555
Senast: Niyama
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
13 330
Senast: LenaH
·
Tjatter Välkommen till Ulvleken Kaos i tomteverkstaden! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det bara...
29 30 31
Svar
606
· Visningar
16 042
Senast: fio
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 497
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Arbetsintervju
  • Jag vill inte vara så trött 😭

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp