Bukefalos 28 år!

Fungerar inte att bränna skivor längre

D

dolphinsmile

Jag använder Nero.. Har alltid kunna bränna dvd skivor med det programmet. (obs. dataskivor går jättefint, har inte prövat ljud) Men nu plötsligt går de inte längre.. Det står bara att bränningen misslyckades. Jag använder samma sortens skivor som jag alltid gjort.. Den enda skillnanden är att jag installerat om Windows.. Nån som har någon ide?

Börjar bli trött på högen av oanvändbara skivor som blir förstörda :mad:
 
Sv: Fungerar inte att bränna skivor längre

Jag blev plötsligt tvungen att byta DVD-skiv-märke. En dag ville min brännare inte kännas vid TDK-skivor. Andra märken funkar. Ingen aning om varför.

Kan det vara nåt sånt?
 
Sv: Fungerar inte att bränna skivor längre

mkt möjligt.. har bara användt TDK skivor..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Alltså, jag ska bränna mina bilder till en datadvd. har fungerat förut, men nu helt plötsligt fungerar det inte, jag vet inte vad jag...
Svar
7
· Visningar
918
Senast: MinIan
·
IT & mobiler Jag har brännt massor av DVD utan problem, plötsligt funkar inte en viss sorts skivor. Jag har använt exakt likadana tidigare utan...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Baka_kun
·
S
IT & mobiler Jag har en bärbar dator. När jag skriver dokument använder jag programmet Works (det följde med datorn - har inte installerat Word då...
Svar
6
· Visningar
1 061
Senast: Skuggabaldur
·
Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp