GAH! Adobe!

K

Kuckeliku

Jag blir knäpp på detta företag,
jag HAR haft trialinstallationen inne tills dess att tiden var ute.
Sedan avinstallerat.
Nu tänkte jag köra in flash, men jag kan inte ens komma till serienummer registrering för programmet vill inte starta för tiden har gått ut, och nu är det skarpa varianten...
jag blir så less.
 
Sv: GAH! Adobe!

Jag antar att dina gamla testversionsinstallationer av adobeprogram är avinstallerade? Om det är så och du fortfarande inte kan installera rekommenderar jag dig att slå en pling till Adobes support.
 
Senast ändrad:
Sv: GAH! Adobe!

Jag antar att dina gamla testversionsinstallationer av adobeprogram är avinstallerade? Om det är så och du fortfarande inte kan installera rekommenderar jag dig att slå en pling till Adobes support.
adobe är roliga.... deras förslag var att jag skulle avinstallera ALLA adobeprogramvaror
acrobat, macromedia, photoshop, elements osv... och SEDAN köra ett skript som jag körde förra gången jag skulle installera photoshop.
kan tillägga att cs3 trailen DÖDADE mina tidigare cs2 installationer av indesign, yippie... känns inte så trovärdigt att det skulle lösa problemet denna gången heller...att blåsa maskinen ren och installera om hela xp från skratch skulle ju också lösa ett och annat....

efter en hel del sökningar på sidor som fick virusprogrammen att slå spinn hittade jag en fransk patch som bankade till något i programmet så att det startade....:D

men nu är det en trailversion istället...:mad:

var i h-te anger man serienumret och aktiveringskoden...?:crazy:
 
Sv: GAH! Adobe!

Nu när du fått igång trialprogrammet, du kan inte avinstallera det ordentligt och sen installera om och ange serienumret då?

Annars tror jag att du får klicka på en knapp på splash-screenen som kommer upp när du startar programmet som säger nåt i stil med "you have 30 days left to activate this software". Men har du crackat programmet på något sätt är det möjligt att den rutan inte kommer upp, och då har jag ingen aning om hur man gör... :crazy:
 
Sv: GAH! Adobe!

beslöt mig för att leka lite ikväll, skall ta mer tid i helgen med detta.
rör inget som fungerar... får gälla en stund till...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 996
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 983
Senast: Mabuse
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa Muck boots, för barn då fötterna drar den storleken. När jag googlar kommer det upp en rad med snarlika sidor som har...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 335
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 389
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp