Gamla Eurovisionlåtar ni minns

Jag gillar denna, som jag inte visste var en Eurovisionlåt förrän jag skulle googla texten efter att jag fick den på någon bland-CD 2010:


Åh nej, inte den! :rofl:

Förra året skrev jag en fb-uppdatering om hur pinsamt det var att gå med en låt i huvudet i flera dagar och till slut komma på att det var Tysklands bidrag i ESC 2006.

Det var ett så uselt nummer! :laugh:
 
Åh nej, inte den! :rofl:

Förra året skrev jag en fb-uppdatering om hur pinsamt det var att gå med en låt i huvudet i flera dagar och till slut komma på att det var Tysklands bidrag i ESC 2006.

Det var ett så uselt nummer! :laugh:

Äh, jag tycker att den är rolig! Dock har jag aldrig sett själva uppträdandet så jag kanske går "miste" om något viktigt ;)
 

Liknande trådar

Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 990
Senast: malumbub
·
Äldre Välkomna till årets första officiella ESC tråd! :banana::banana::banana: För er som inte vet vad ESC är, så är det förstås Eurovision...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 636
Senast: corzette
·
Äldre Ja ni har väl inte missat att de har börjat visa "inför-programmen" på svt nu? Där vi får höra alla deltagare i Eurovision song contest...
Svar
14
· Visningar
1 206
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp