Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart?Kollar såklart
Det enda paret som jag möjligtvis tror har en chans är Camille och Thomas. Madison och Allen gillar jag, men tror inte att det kommer hålla. Ike känns läskig, vet inte vad det är men många röda flaggor i beteendet. Michelle är oskön men David verkar ju inte vara en bra match heller.
Var väl inte så mycket spoiler, men man kan väl använda det om man avslöjar nåt "större" så även de som kanske börjar titta nu kan läsa i tråden.Förlåt, glömde spoiler!
Haha men det är underhållande och bra skräptv! Älskar’tSåklart?Trodde det var typ lika otippat att du kollar som att jag kollar
.
Gillar också Madison och Allen, båda försöker. Men tror tyvärr inte heller att det kommer hålla.
Ike spårar ur typ nu kring avsnitt 10-11 där jag är. Obehaglig och tjurig.
Camille och Thomas har jag ingen uppfattning om direkt, lite tråkiga.
Ja hon är ju intressant! Men ändå ärlig med att hon alltid haft som strategi att bli kall och att hon ser att det inte är bra för henne eller relationen och att hon ser att där finns utrymme att utvecklas. Oklart bara om hon vill jobba och utveckla sin business på riktigt eller om hon egentligen vill flumma runt och tror att/framställer sig som om hon vill styra upp sig yrkesmässigt för relationens skull.Karla (Carla?) glömde jag. Tycker hon visar tendenser på att kunna vara skitjobbig. Upprördheten över att han lite klumpigt sa att han glömde bort henne en stund. När de visade hur han städade efter de haft folk där och hon inte verkade hjälpa till? Hon har ingenstans att bo ens men gnällde på hur han bodde osv. Han verkar vilja se hur hon bidrar mer genom handlingar men hon ville inte lyssna alls på det.
Jag får en känsla av att hon är alldeles för upptagen med att synas i tv, mindre intresserad av att verkligen lära känna sin man och visa vem hon är under ytan. Eller så har hon bara svårt att släppa in.. Jag tycker hon känns ganska oempatisk.Karla (Carla?) glömde jag. Tycker hon visar tendenser på att kunna vara skitjobbig. Upprördheten över att han lite klumpigt sa att han glömde bort henne en stund. När de visade hur han städade efter de haft folk där och hon inte verkade hjälpa till? Hon har ingenstans att bo ens men gnällde på hur han bodde osv. Han verkar vilja se hur hon bidrar mer genom handlingar men hon ville inte lyssna alls på det.
Eller att synligheten i tv kan ge företaget en skjuts?Ja hon är ju intressant! Men ändå ärlig med att hon alltid haft som strategi att bli kall och att hon ser att det inte är bra för henne eller relationen och att hon ser att där finns utrymme att utvecklas. Oklart bara om hon vill jobba och utveckla sin business på riktigt eller om hon egentligen vill flumma runt och tror att/framställer sig som om hon vill styra upp sig yrkesmässigt för relationens skull.
Troligt! Gillade henne precis i början men nä, tveksam nu.Eller att synligheten i tv kan ge företaget en skjuts?
Jag är också sämst på namn, bad ai om hjälp:Jag tittar men är sämst på namn.
Överlag så tycker jag att dom enda vettiga är Allen och Thomas (?).
Det där får mig att minnas ett par i First Dates Aus, där killen ville ha en tjej som visste vad hon ville å hade en framtidsplan å så. .. efter dejten ville han inte det längreJag älskar att se hur folk framställer sig, hur de bedöms av experterna och sedan hur as-knas det blir i relationerna och hur/om folk klarar att komma ur sina egna hangups och konsekvenserna det har i relationer eller inte.
Undrar verkligen vad Ikes grej är. Han är så förbannat omöjlig.Såklart?Trodde det var typ lika otippat att du kollar som att jag kollar
.
Gillar också Madison och Allen, båda försöker. Men tror tyvärr inte heller att det kommer hålla.
Ike spårar ur typ nu kring avsnitt 10-11 där jag är. Obehaglig och tjurig.
Camille och Thomas har jag ingen uppfattning om direkt, lite tråkiga.
Han säger (och tror) att han vill ha en stark kvinna (för det passar hans bild av sig själv), men vill inte det egentligen för hon är stark nog att se hans brister (som han inte står ut med syns och finns) och lägga ansvaret för dem på honom. Därför blir hon galen och aggressiv i hans ögon för hon förstör hans självbild (och hur han ser ut i tv)?Undrar verkligen vad Ikes grej är. Han är så förbannat omöjlig.
Em sa ju nåt om att det blivit problem efter att män sett hennes hem. Jag tyckte det var tramsigt men jag tror det är en del i vad som hänt med Ike. Hon är vacker och framgångsrik och han blir nojig att hon inte ska vilja vara med en sån som han.Han säger (och tror) att han vill ha en stark kvinna (för det passar hans bild av sig själv), men vill inte det egentligen för hon är stark nog att se hans brister (som han inte står ut med syns och finns) och lägga ansvaret för dem på honom. Därför blir hon galen och aggressiv i hans ögon för hon förstör hans självbild (och hur han ser ut i tv)?