Gilmore Girls

Rory ägnar ju hälften av sin screentime åt att antingen bortförklara deras fula beteenden, eller förklara för dem varför hon inte sitter med tindrande blick vid deras fötter at all times.
Verkligen. Dean tyckte jag var helt hemsk. Men sen fortsätter det ju...
 
Luke är ju rätt hemsk i s. 6 också... :(

Men älskar Rorys svar till prästen på middan hos Gilmores. "Have you seen "the 40 year old virgin"? You'd like it!" ;)
Ja alla (män) har varit där och snurrat känns det som. Jag kan inte komma på någon som inte gjort det.
 
Älskar Gilmore Girls! Har sett delar av flera säsonger i perioder, började följa från början i somras. Men kom av mig när jag började jobba. Nu måste jag titta på alla säsongerna, så jag kan se det nya sen. En av mycket få tvserier som jag verkligen har tyckt om och velat se.
 
Älskar Gilmore Girls! Har sett delar av flera säsonger i perioder, började följa från början i somras. Men kom av mig när jag började jobba. Nu måste jag titta på alla säsongerna, så jag kan se det nya sen. En av mycket få tvserier som jag verkligen har tyckt om och velat se.
Ja se alla, det blir så mycket bättre då :D
 
Kollat på avsnitt ett.
Samma härliga känsla, men storyn känns sjukt virrig och mycket jag stör mig på. Vaddå åka mellan London och USAs östkust var och varannan dag?
Känner mig besviken just nu. Hoppas att följande tre avsnitt är bättre.
 
Att jag har svårt att låta bli att läsa tråden trots att jag bara har hunnit med 1,5 avsnitt? I sådana fall fungerar det utmärkt! :rage: :p:D
Nä fy på dig. Nu får du ju inte uppleva och överraskas av alla godbitar du har framför dig!:crazy: Du ska liksom vara lycklig som bara sett avsnitt 1 och är lyckligt ovetandes om resten...
 
Jag ska skaffa netflix nu och titta på gg. Men - kan ni hjälpa mig då jag säkert blir beroende och fastnar på netflix?
Kan ni ordna en intervention? Eller vad heter det?
 

Liknande trådar

Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 575
Senast: Habina
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 623
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 463
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp