Gilmore Girls

Jag läste att nya säsongen släpps igår eller idag på netflix?
Jaaaa! Den är här! Eller... Där! På Netflix, i alla fall!

Såg första delen nu ikväll och guuud jag blir så lycklig av tanken att jag fortfarande har 4.5 timmar kvar av splitternya briljanta Gilmore Girls-moments! Blir kul att diskutera det nya sedan när fler har hunnit se det, själv är jag oerhört nöjd (men en gnutta förvirrad emellanåt) hittills! Ska försöka hinna se del två imorgon förmiddag tror jag :)
 
Jaaaa! Den är här! Eller... Där! På Netflix, i alla fall!

Såg första delen nu ikväll och guuud jag blir så lycklig av tanken att jag fortfarande har 4.5 timmar kvar av splitternya briljanta Gilmore Girls-moments! Blir kul att diskutera det nya sedan när fler har hunnit se det, själv är jag oerhört nöjd (men en gnutta förvirrad emellanåt) hittills! Ska försöka hinna se del två imorgon förmiddag tror jag :)
Ligger hela säsongen ute eller ett avsnitt?
 
Sorry, inte meningen att "rub it in" @niphredil! Märkligt att du inte kan få det att funka, är det kanske för många som försöker titta på samma sak nu ikväll? Jag såg en kvart redan i eftermiddags, så jag behövde aldrig ladda den på nytt nu på kvällen så att säga. Kanske därför jag inte haft några problem?
 
nej men det är lugnt @Mineur ! Jag gissar att många tittar helt enkelt bara. På söndag ska jag vara bakis så i värsta fall får jag spara det tills dess :).
 
@stjarnhimmel Netflix är gratis första månaden och jag tror (betoning på tror, har inte provat själv) att det är rätt lätt att dra sig ur efter det utan att behöva betala så mycket - om ens något. Kanske kan vara värt att kolla upp? Skulle gärna låna ut mina inloggningsuppgifter annars, om det inte vore för att jag redan snyltar på min brors konto... :angel:
 
@stjarnhimmel Netflix är gratis första månaden och jag tror (betoning på tror, har inte provat själv) att det är rätt lätt att dra sig ur efter det utan att behöva betala så mycket - om ens något. Kanske kan vara värt att kolla upp? Skulle gärna låna ut mina inloggningsuppgifter annars, om det inte vore för att jag redan snyltar på min brors konto... :angel:
Aha Jag måste kolla det..
 
Akta dig, jag skaffade en gratismånad förra månaden när jag var hemma med brutna revben och nu kom ju både GG och the Crown så nu måste jag ju fortsätta...

Jag kommer antagligen aldrig komma ur det. :arghh:
Nu har jag sett alla avsnitt. Finns det någon superhemlig tråd där vi kan diskutera ALLT!? :-)
 
Akta dig, jag skaffade en gratismånad förra månaden när jag var hemma med brutna revben och nu kom ju både GG och the Crown så nu måste jag ju fortsätta...

Jag kommer antagligen aldrig komma ur det. :arghh:
:D Jag tog en gratis månad för att jag var tvungen att se en enda ynka film för skolan, sen råkade dottern upptäcka det och nu tror jag att vi skulle hamna i en stor familjekris om jag skulle säga upp det. :rofl:
 
Jag såg första igår!
Nu får bi besök hela helgen så jag får nog spara på de andra avsnitten lite :mad:
 

Liknande trådar

Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 615
Senast: Habina
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 925
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 674
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 694
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

  • Färgtråd III
  • Födda -21
  • Shettistråden del II

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp