Gilmore Girls

Avsnitt ett och två avklarade. Jag är så glad så glad för att det är precis lika bra, på precis samma sätt, som det alltid varit :) Helgdag här på onsdag, så då planerar jag att se de sista två. Sen kan vi diskutera, @Brandgul! :D
 
Avsnitt ett och två avklarade. Jag är så glad så glad för att det är precis lika bra, på precis samma sätt, som det alltid varit :) Helgdag här på onsdag, så då planerar jag att se de sista två. Sen kan vi diskutera, @Brandgul! :D
Jag vill ju inte spoila allt. Men jag behöver någon att prata med...
 
Tycker att avsnitten blev bättre o bättre, första var inte så roligt. Någon som vet hur många säsonger det kommer bli nu? Så som den slutade hoppas jag att det kommer en säsong två.
 
Avsnitt ett och två avklarade. Jag är så glad så glad för att det är precis lika bra, på precis samma sätt, som det alltid varit :) Helgdag här på onsdag, så då planerar jag att se de sista två. Sen kan vi diskutera, @Brandgul! :D
Men eller hur! Jag kände bara så stor kärlek till allt. Alla personer och miljöer. De har verkligen fått med allt och alla. Helt fantastiskt faktiskt! Men tiden var så knapp. 360 minuter :'( Vi hade velat ha minst 360 minuter till... *bölar*
 
Jag har kollat om på de tidigare säsongerna och har inte hunnit klart med dem än, så vill inte börja med de nya avsnitten. Gah!

Stör mig dock på normaliserandet av alla dessa svartsjuka pojkvänner. Galet kontrollerande hela tiden!
 
Men eller hur! Jag kände bara så stor kärlek till allt. Alla personer och miljöer. De har verkligen fått med allt och alla. Helt fantastiskt faktiskt! Men tiden var så knapp. 360 minuter :'( Vi hade velat ha minst 360 minuter till... *bölar*
Jag har dessutom plöjt säsong 1-7 om och om igen senaste månaderna. Nu tittar jag bara på utvalda favoritscener igen och igen!
 
Jag har kollat om på de tidigare säsongerna och har inte hunnit klart med dem än, så vill inte börja med de nya avsnitten. Gah!

Stör mig dock på normaliserandet av alla dessa svartsjuka pojkvänner. Galet kontrollerande hela tiden!
Det håller jag verkligen med om! Jag har verkligen stört mig på det!
 
Det håller jag verkligen med om! Jag har verkligen stört mig på det!
Rory ägnar ju hälften av sin screentime åt att antingen bortförklara deras fula beteenden, eller förklara för dem varför hon inte sitter med tindrande blick vid deras fötter at all times.
 

Liknande trådar

Kultur Jag är mitt inne i den värsta perioden på året för mig. Allt är grått, trist, kallt och deppigt. Det hela kulminerar runt 10 december...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 578
Senast: Habina
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 628
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 467
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp