Bukefalos 28 år!

Gissa filmcitatet!

Sv: Gissa filmcitatet!

"Hello? 911 emergency! My car's been stolen! I'm in pursuit! I need the whole squadron, bring everyone! No, no don't ask any questions, my father's the head of the neighbourhood watch!"

Långt citat, men jag garvar alltid lika mycket åt det! :p
 
Sv: Gissa filmcitatet!

Vilken kul tråd! Eftersom ingen har kommit med ett nytt citat kan jag bidra med ett så jag också får vara med! :bump:

"I'm looking for someone to share in an adventure."
 
Sv: Gissa filmcitatet!

Jag vill också vara med, så smiter in med ett citat fast jag inte gissat :angel:

"Life's too short babe, time is flying, I'm looking for bagage that goes with mine."
 

Liknande trådar

Foder & Strö Läste denna artikel idag, som bland annat säger följande (min kursivering): ' He and his colleagues devised a model that captured the...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 805
Senast: tara
·
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
33 839
Senast: Paddington
·
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
40 41 42
Svar
824
· Visningar
35 216
Senast: Myrten
·
Avel Det gäller Contender som blev 30 år och Trakehnerhingsten Caprimond 29 år. Kopierat från Trakehner Verband " Caprimond is dead...
Svar
0
· Visningar
815
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Mindre kombi?
  • Hiss och diss del 5
  • Sommartoffel

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp