Bukefalos 28 år!

Gissa filmcitatet!

Sv: Gissa filmcitatet!

Jag har ingen aning om citatet ovanför och eftersom ingen annan verkar ha det heller så tar jag mig friheten att slänga in ett nytt för att skaka liv i tråden! :D

He's slower than a fat man encased in concrete being drug backwards.
 
Sv: Gissa filmcitatet!

Enda jag vet som säger så är i Eddie Izzards Definite Article. "La plume de ma tante est près de la chaise de ma tante. As well you know".

JAG ÄLSKAR DEN BITEN :D
 
Sv: Gissa filmcitatet!

Ah, då är det kanske därifrån han tagit det. Jag :love: Eddie Izzard!
 
Sv: Gissa filmcitatet!

KL

"You want it? You're gonna have to come and get it. But you'd have to trust me to do that, wouldn't you?" :)
 
Sv: Gissa filmcitatet!

Flicka :love:

Men jag lämnar över filmcitatet till någon annan, jag tror inte jag kollar på samma serier och filmer som er :p
 
Sv: Gissa filmcitatet!

Eftersom du lämnar över ansvaret för citat så snor jag knappen:p

"I once heard love is friendship on fire":love:

Edit. Såg nu att jag svarade till fel. Skulle egentligen svara Ponsse
 
Sv: Gissa filmcitatet!

"Don't cross the road if you can't get out of the kitchen" (eller "people in glasshouses sinks ships")

Eftersom att det inte fanns nått nytt citat att gissa på! :)
 
Sv: Gissa filmcitatet!

"Don't cross the road if you can't get out of the kitchen" (eller "people in glasshouses sinks ships")

The Boondock Saints! :D

Nytt citat:

"It's a simple question of weight ratios! A five ounce bird could not carry a one pound coconut."
 
Sv: Gissa filmcitatet!

Monty Python and the Holy Grail!
Bästa filmen ever!

Nytt citat:
"Can you imagine that? Can you imagine hating your life so much that you'd wanna bring a backup razor?"
 
Sv: Gissa filmcitatet!

Puttar tråden lite och eftersom ingen svarade på föregående (och jag inte kan :angel:) så slänger jag in ett nytt citat!

"Welcome to the island of misfit toys"
 
Sv: Gissa filmcitatet!

Oh, det är den där med Emma Watson!
The perks of being a wallflower? *inte helt hundra på namnet*
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Foder & Strö Läste denna artikel idag, som bland annat säger följande (min kursivering): ' He and his colleagues devised a model that captured the...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 810
Senast: tara
·
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
33 839
Senast: Paddington
·
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the...
40 41 42
Svar
824
· Visningar
35 217
Senast: Myrten
·
Avel Det gäller Contender som blev 30 år och Trakehnerhingsten Caprimond 29 år. Kopierat från Trakehner Verband " Caprimond is dead...
Svar
0
· Visningar
815
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp