Gödselplattor....

Sv: Gödselplattor....

För vår del har ett gammalt, men helt, lastbilsflak fungerat mycket bra! Den står i lätt nedförslut och på en av kortsidorna finns ingen kant.
 
Sv: Gödselplattor....

Mampas skrev:
För vår del har ett gammalt, men helt, lastbilsflak fungerat mycket bra! Den står i lätt nedförslut och på en av kortsidorna finns ingen kant.

Själv kör vi med hyrd container, men jag har börjat fundera lite över antingen gödselplatta eller släp. Det som hindrat mig är frågan - var gör man av gödslet när släpet är fullt?
 

Liknande trådar

Anläggning Vad är egentligen normal/okej standard när det kommer till lösdrifter och gödselhantering? Jag hittar inte så bra i Jordbruksverkets...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 816
Senast: Marty
·
Anläggning Jag börjar känna mig ganska uppgiven. Vi har inte lyckats hitta ett enda stall som passar våra önskemål. Stallet vi står nu i är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 763
Senast: lizzie
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 116
Senast: Bulldoozer
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 644
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp