Göteborg Horse show

Bukefalos 30 år!

Jag har shoppat en del idag :nailbiting:
Men inget nytt täcke till ponnyn :(

Gillade Carl Hedins ritt i morse med väldigt slack stångtygel, annars var det en hel del öppna och tråkiga munnar..

Om någon här ska till tävlingarna imorgon bitti och har en bit att köra håll koll på vädret och kör försiktigt. Blir en del snö här ikväll. Håll koll i västtrafiks app om ni planerar att åka kollektivtrafik redan en del inställda bussar här vissa sträckor.
Tänkte precis skriva samma sak! När vi kom ut från Scandinavium efter sista klassen hade det kommit en decimeter snö och blåste som attans🥶

Det var många år sedan jag var där och nu ska vi dit på söndagen. När man sitter o tittar, hur mycket behöver man ha på sig egentligen? är det kallt/varmt eller vad ? Får man ta en väska med sig in?

Det var många år sedan jag var där och nu ska vi dit på söndagen. När man sitter o tittar, hur mycket behöver man ha på sig egentligen? är det kallt/varmt eller vad ? Får man ta en väska med sig in?
Jag tycker det var hyfsat varmt, satt i skjorta, men hade en halsduk på mig.
Man får ha med en liten väska, handväska typ. De kollar igenom väskan när man ska in.

Ska bli så kul att gå idag. Ska till paddocken på mässan innan tävlingarna och hoppas på att det dyker upp någon världsryttare på ryttarnas träningstid.

Sitter på rad fyra både idag och imorgon. Tycker inget slår känslan av att sitta riktigt nära.:) Tycker egentligen rad fem eller sex är allra bästför då gar man bra överblick men rad fyra är fullt acceptabelt.

Jag har köpt läktarpåse några år, en burk loka, en liten macka, kexchoklad och en påse gott och blandat för 119:- tror jag.

Ska dit imorgon och är lite rädd att få svälta hela dagen iom kräsen och snål. 🫣 Donken fungerar men det brukar vara sinnessjuk kö. 😅

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka