Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte precis skriva samma sak! När vi kom ut från Scandinavium efter sista klassen hade det kommit en decimeter snö och blåste som attansOm någon här ska till tävlingarna imorgon bitti och har en bit att köra håll koll på vädret och kör försiktigt. Blir en del snö här ikväll. Håll koll i västtrafiks app om ni planerar att åka kollektivtrafik redan en del inställda bussar här vissa sträckor.
Vi åkte lite tidigt, låter som ett klokt val.. Då var det bara typ 3 cm.Tänkte precis skriva samma sak! När vi kom ut från Scandinavium efter sista klassen hade det kommit en decimeter snö och blåste som attans![]()
Jag tycker det var hyfsat varmt, satt i skjorta, men hade en halsduk på mig.Det var många år sedan jag var där och nu ska vi dit på söndagen. När man sitter o tittar, hur mycket behöver man ha på sig egentligen? är det kallt/varmt eller vad ? Får man ta en väska med sig in?
okej, tack så ingen ryggsäck då med andra ord. Kanske en normalpåse kan funka? tänkte ha med någon dricka o lite godis.Jag tycker det var hyfsat varmt, satt i skjorta, men hade en halsduk på mig.
Man får ha med en liten väska, handväska typ. De kollar igenom väskan när man ska in.
Vi har med en tygkasse som går att hänga över axeln. Perfekt för vattenflaska och några chokladbitar.okej, tack så ingen ryggsäck då med andra ord. Kanske en normalpåse kan funka? tänkte ha med någon dricka o lite godis.
Du får inte ta med någon mat eller dryck in.okej, tack så ingen ryggsäck då med andra ord. Kanske en normalpåse kan funka? tänkte ha med någon dricka o lite godis.
Du får inte ta med någon mat eller dryck in.
Jag har bara läst vad det står på hemsidan.Aldrig någon som har brytt sig om vid inpasseringen för mig, gått in via mässan.
Bra att vetaJag har bara läst vad det står på hemsidan.