Bukefalos 28 år!

Grimm - Ulvlek!


DL 5
17:30 EmmaN röstar på Artline

20:06 Artline röstar på Cirkus
21:12 Snurrfian röstar på Artline
21:18 Artline ändrar röst till Snurrfian
21:30 Cirkus röstar på Artline
21:37 Artline ändrar röst till Cirkus

Artline: 3
Cirkus: 1
 
Grattis på bröllpsdagen snurrfian.

Förutom det så är det hemskt dåligt att alla har ett liv utom jag nu när vi har en viktig lynch :rofl:
 
Jäkla @Artline att få mig att börja tvivla... O_o Men hur får du det till att EmmaN ska vara ulv om du är god?
två goda och två onda?

Om du och jag är goda. Då kan Emma inte vara god.

Om du och Emma är goda. Varför skulle då cirkus rösta på mig? och varför skulle jag ha röstat på henne ifrån början. Jag skulle absolut inte ha ändrat en tredje gång till henne.
 
två goda och två onda?

Om du och jag är goda. Då kan Emma inte vara god.

Om du och Emma är goda. Varför skulle då cirkus rösta på mig? och varför skulle jag ha röstat på henne ifrån början. Jag skulle absolut inte ha ändrat en tredje gång till henne.
Om jag och Cirkus är goda då? :p
 
DL 5
17:30 EmmaN röstar på Artline

20:06 Artline röstar på Cirkus
21:12 Snurrfian röstar på Artline
21:18 Artline ändrar röst till Snurrfian
21:30 Cirkus röstar på Artline
21:37 Artline ändrar röst till Cirkus
21:54 Snurrfian ändrar röst till Cirkus

Artline: 2
Cirkus: 2
 
DL 5
17:30 EmmaN röstar på Artlin
e
20:06 Artline röstar på Cirkus
21:12 Snurrfian röstar på Artline
21:18 Artline ändrar röst till Snurrfian

21:30 Cirkus röstar på Artline
21:37 Artline ändrar röst till Cirkus
21:54 Snurrfian ändrar röst till Cirkus

Artline 2
cirkus 2
 
Oh my god.

jag kan inte göra mycket åt min situation nu utan får hoppas att spöket röstar rätt!
För ulvarna lär ju redan ha lagt sin extraröst på mig.
 
Oh my god.

jag kan inte göra mycket åt min situation nu utan får hoppas att spöket röstar rätt!
För ulvarna lär ju redan ha lagt sin extraröst på mig.
Du är duktig. Nu blir jag nästan nojig över att det är du och jag som är de två goda :rofl: Men det känns osannolikt. Annars ses vi på toaletten :)
 
Uppdatering!

(Spöket valde ett par minuter innan DL att bomba och därför gäller bombningen och inte lynchresultatet.)

Ett nytt hot har dykt upp mot Nick och två Reapers kommer till Portland med uppdrag att döda Nick.


Cirkus var Reaper - ulv och nyckelinnehavare. Nyckeln lottas ut bland kvarvarande lekdeltagare.
 
Uppdatering!

(Spöket valde ett par minuter innan DL att bomba och därför gäller bombningen och inte lynchresultatet.)

Ett nytt hot har dykt upp mot Nick och två Reapers kommer till Portland med uppdrag att döda Nick.


Cirkus var Reaper - ulv och nyckelinnehavare. Nyckeln lottas ut bland kvarvarande lekdeltagare.
:banana::bump::bump::banana:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 914
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 185
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 822
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 528
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp