Grimm - Ulvlek!

Uppdatering!

(Spöket valde ett par minuter innan DL att bomba och därför gäller bombningen och inte lynchresultatet.)

Ett nytt hot har dykt upp mot Nick och två Reapers kommer till Portland med uppdrag att döda Nick.


Cirkus var Reaper - ulv och nyckelinnehavare. Nyckeln lottas ut bland kvarvarande lekdeltagare.
Åh :bump:
 
Jag kom precis tillbaka från mina föräldrar. Jag kör gärna på och låter leken ta slut redan ikväll. Ska läsa igenom vad som tillkommit sedan jag var inne sist så är jag på fötterna igen i leken. :)
 
Vad trist det känns att jag inte kunde vara med på slutet för att diskutera, men det var ju alldeles toppen att cirkus var ulv. Frågan är vem av er som är den andra...

Ulvar röstar och teoriar om varandra så varför inte göra det om fåret också. Men om det är skumt så kanske Emma är den goda av er.
Sant! Men sååå smart är inte jag iallafall.

Eftersom vi firar bröllopsdag så får jag passa på medan maken poppar popcorn åt oss... ;) Jag velar än hit och än dit, uppenbarligen står det mellan Cirkus och Artline ikväll, vem som helst av dem kan vara ulv om inte bägge men just nu känns EmmaN som den som är godast just nu därför lägger jag min röst på Artline ikväll.
Snurrfian röstar på Artline
Grattis på bröllopsdagen!

två goda och två onda?
Om du och jag är goda. Då kan Emma inte vara god.
Om du och Emma är goda. Varför skulle då cirkus rösta på mig? och varför skulle jag ha röstat på henne ifrån början. Jag skulle absolut inte ha ändrat en tredje gång till henne.
Jag hänger inte riktigt med i ditt resonemang, självklart kan inte jag vara god om det är du och snurrfian som är goda. Men vad är det som talar för det? Snurrfian har varit den som för mig stuckit ut som mest god. Det säger egentligen ingenting att cirkus var ond för du kan lika gärna vara cirkus lyakompis.
Varför skulle då Emma rösta på mig? :p

För att villa bort mig! :D
Nu fick jag bara med två citat men den där dialogen fattade jag verkligen ingenting av, kanske lite trött haha. Kan ni förklara mer hur ni menade?:D:o
 
Uppdatering!

Kapten Renard har ett brådskande ärende till Nick, men han är inte hemma. Istället är Trubel det och de samtalar. När Renard ska gå händer det oväntade...


Artline var Kapten Renard - Ängel
 
Så om alla röstar nu så blir nästa den sista uppdateringen :)

Eller förlåt, "alla" kanske var onödigt. Och röster också kanske :p
 
Ärsch då... :( Men då behöver jag inte ens fundera
Snurrfian röstar på EmmaN eftersom hon måste vara den kvarvarande ulven. ;)
 
EmmaN röstar på Snurrfian eftersom att jag inte vill rösta på mig själv?! Och snurrfian måååste vara den sista som jag vill få ut :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 289
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 516
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 387
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 067
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp