Grimm - Ulvlek!

Tack :D
Räknade ni ut vem jag var? Gissar inte, eftersom du röstade på mig??

Jag var rädd att Lobelia skulle genomskåda mig, då jag som ledare i förrförra leken (?) röstade ut henne i DL1. Så hoppades jag att ni skulle förstå vem jag var när jag skrev om Q och cirkus också.

Hade jag hunnit se alla röster hade jag givetvis inte riskerat att offra cirkus med min röständring...
Det skulle jag inte säga, vi hade pratat om att käka dig den natten men sen hittade jag verkligen ingen annan att teoria om och fick ut dig i lynchen istället och blev rätt godförklarad på kuppen så det blev ju rätt bra till slut ändå.
 
Fy sånt taskigt spöke som ville mig så illa O_o

Jag tror att jag inte ska vara med och spela på ett tag - jag lär ju aldrig mer överleva så säskilt länge om jag inte är typ den där rollen som inte går att ta död på - så nu får ni leka utan mig i fortsättningen!
:crazy:
nä det menar du inte på riktigt hoppas jag?:love:
 
Ogilla! :mad:
Du spelar så skickligt att det vore synd om du slutade! :)
Tack Fia, det var snällt sagt

Denna lek spelade jag sämre än sämst.

Dessutom så tror jag att jag inte blir så mycket tillgång för någon sida -- förra leken var jag tursamt nog ängel och kunde skydda mig och dessutom så kom det spionrader till strategisk person. Så nej, nu går jag i pension ett tag. Jag kanske kan få vara LL's sidekick eller så
 
Det skulle jag inte säga, vi hade pratat om att käka dig den natten men sen hittade jag verkligen ingen annan att teoria om och fick ut dig i lynchen istället och blev rätt godförklarad på kuppen så det blev ju rätt bra till slut ändå.
Du gjorde du motsatsen till mig :rofl:

Jag teoriade och röstade på den jag trodde var ledarvarg och den visades vara god.
Du försökte anklaga en oskyldig och den visades vara fåret :angel:
 
Jag tror att jag inte ska vara med och spela på ett tag - jag lär ju aldrig mer överleva så säskilt länge om jag inte är typ den där rollen som inte går att ta död på - så nu får ni leka utan mig i fortsättningen!
Jag skulle faktiskt vilja ta upp det här problemet, att det i princip alltid är samma deltagare som blir uppätna/lynchade dag 1. Jag vet att det förekommit tidigare också, främst i lynchning att om man skriver något "klantigt" så blir man ett lätt offer för att lynchas. Men jag undrar om det även blivit vanligare? @Myrten sa till mig att hon gett upp lekarna för att hon alltid blir uppäten tidigt, och du funderar nu på att sluta/ta en paus, av samma anledning. Med andra ord tycker jag att detta är ett problem värt att belysas, eftersom folk uppenbarligen tappar intresset för lekarna och slutar vara med.
 
Tack Fia, det var snällt sagt

Denna lek spelade jag sämre än sämst.

Dessutom så tror jag att jag inte blir så mycket tillgång för någon sida -- förra leken var jag tursamt nog ängel och kunde skydda mig och dessutom så kom det spionrader till strategisk person. Så nej, nu går jag i pension ett tag. Jag kanske kan få vara LL's sidekick eller så
Du spelade ju jätte bra. Igår hade jag dig som troligast god eftersom du lurade mig att du var drake ;)
 
Jag gissar att både jag och @Habina hade rätt roligt åt era teorier om vem hon kunde ha siat. Hon siade ingen; missade första dagen, och jag trodde det var mitt fel som inte skrivit ut när hon fick sia, så jag kompenserade henne med att få sia andra natten. Men då tog ulvarna henne istället :p
hrmpff:cool:
 
Jag skulle faktiskt vilja ta upp det här problemet, att det i princip alltid är samma deltagare som blir uppätna/lynchade dag 1. Jag vet att det förekommit tidigare också, främst i lynchning att om man skriver något "klantigt" så blir man ett lätt offer för att lynchas. Men jag undrar om det även blivit vanligare? @Myrten sa till mig att hon gett upp lekarna för att hon alltid blir uppäten tidigt, och du funderar nu på att sluta/ta en paus, av samma anledning. Med andra ord tycker jag att detta är ett problem värt att belysas, eftersom folk uppenbarligen tappar intresset för lekarna och slutar vara med.


Så är det.

När man spelat rätt länge och anses som skicklig så blir man siad direkt - eller käkad direkt. end of story!

Jag kanske får skaffa mig ett anonymt lek-nick :D :D
 
Jag skulle faktiskt vilja ta upp det här problemet, att det i princip alltid är samma deltagare som blir uppätna/lynchade dag 1. Jag vet att det förekommit tidigare också, främst i lynchning att om man skriver något "klantigt" så blir man ett lätt offer för att lynchas. Men jag undrar om det även blivit vanligare? @Myrten sa till mig att hon gett upp lekarna för att hon alltid blir uppäten tidigt, och du funderar nu på att sluta/ta en paus, av samma anledning. Med andra ord tycker jag att detta är ett problem värt att belysas, eftersom folk uppenbarligen tappar intresset för lekarna och slutar vara med.
Skulle man inte kunna göra så att de som ryker första speldygnet är immuna mot käk/lynch första speldynget i nästa lek?
 
Du spelade ju jätte bra. Igår hade jag dig som troligast god eftersom du lurade mig att du var drake ;)

Men hur dålig har jag inte varit innan?
Sämst.
Först när jag var helt snurrig, vilket jag lika gärna kunde varit som god.

Sen idag - jag skulle ju väntat med min röst till i sista sekunden. Det var ju smörgåsbord - jag hade ju kunnat vem jag ville av er två. Så jävla uselt av mig. Det är ju detta med IRL som kommer i vägen.
 
Jag skulle faktiskt vilja ta upp det här problemet, att det i princip alltid är samma deltagare som blir uppätna/lynchade dag 1. Jag vet att det förekommit tidigare också, främst i lynchning att om man skriver något "klantigt" så blir man ett lätt offer för att lynchas. Men jag undrar om det även blivit vanligare? @Myrten sa till mig att hon gett upp lekarna för att hon alltid blir uppäten tidigt, och du funderar nu på att sluta/ta en paus, av samma anledning. Med andra ord tycker jag att detta är ett problem värt att belysas, eftersom folk uppenbarligen tappar intresset för lekarna och slutar vara med.
Gissa varför jag kan tänka mig att spela igen om det är dubbelnickslek? :angel:
 
Men hur dålig har jag inte varit innan?
Sämst.
Först när jag var helt snurrig, vilket jag lika gärna kunde varit som god.

Sen idag - jag skulle ju väntat med min röst till i sista sekunden. Det var ju smörgåsbord - jag hade ju kunnat vem jag ville av er två. Så jävla uselt av mig. Det är ju detta med IRL som kommer i vägen.
Men då var det irl fel och inte ditt ;)
 
Det som gjorde mig lite lurig över @cirkus var det @Habina skrev där hon höll cirkus åt det goda hållet. Jag skulle ju sia cirkus först om jag var siare och inte skriva så om jag inte hade något på fötterna...
och jag var BOMBIS på att hon siat cirkus som god men var osäker om hon var adalind... Jag hade cirkus som Adalind (troligen att spela solo fram till FiaM käkades.... )
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 583
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 258
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 880
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 800
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp