Grovt språk ok?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grovt språk ok?

Rufsan. skrev:
Men saken handlade ju om att ni inte är här så ofta så hur skall ni ha det?? Om du säger att ni var tvugna att sitta här och ta bort trådar , tja då är det väl inte så omöjligt som ni säger då att vara här jämt OM ni är tvugna till det, eller hur skall ni ha det??

Som tidigare har sagts= om vi får reda på att det är något fel så är vi här mer än vanligt.
Inte sitter jag här hela dagarna om det är lugnt, finns ett härligt liv utanför Buke oxå :D
 
Sv: Grovt språk ok?

NÄÄÄ, är det sant :eek: ;)

Skämt åsido, kan ju sätta in spärrar tex att man inte kan posta orden knulla, fitta, hora mfl, men de är ju lätta att komma runt genom att förkorta eller sätta asterix emellan.

Jag gillar inte heller grovt språk, men har även sett mycket otrevliga inlägg, med "fina" ord, som igentligen är mycket värre för personen som tar emot den ifråga. T ex när man skriver nedvärderande eller direkt elakt till någon.

Tycker man får acceptera läget och inse att moderatorerna gör vad de kan, och vi får bli bättre på att rapportera helt enkelt.

Precis som moderatorerna ibland har överseende med oss när vi gör fel, får vi ha överseende med deras misstag, och tidsbrist.

Vi är trots här allihop, för att vi vill ha trevligt. ja ett par promille av trådarna kanske inte är bra ur alla hänseenden, men överlag tycker jag ändå det fungerar väldigt bra.
 
Sv: Grovt språk ok?

Hur vi än gör så klagas det tydligen från en del!

Folk är aldrig nöjda. :p

Personligen tycker jag bukefalos fungerar ovanligt BRA om man jämnför med andra sajter.
 
Sv: Grovt språk ok?

Jo men poängen är att jag tycker frågan är en ickefråga. Hela diskussionen är absurd. Det är beklagligt att varken jag eller Gunnar inte fanns till hands för att plocka bort tråden med könsord i. För att sätta det så kallade problemet i sitt rätta perspektiv så påpekade jag att det är mycket ovanligt att folk överhuvudtaget använder sådanna ord (utom möjligen i den här tråden då det kryllar om dem).

Bara det faktum att någon uppmärksammar detta är snarast en komplimang från Snuffsan till oss moderatorer (tack Snuffsan :bow: ), vi lyckas tydligen hålla rent från sådant till den grad att om det en enstaka gång inta tas bort inom 24 timmar så blir det folkstorm (okej lite överdrivet då det bara är ett fåtal som engagerar sig.)

Finns det med tanke på det här perspektivet överhuvudtaget någon anledning att lägga ner sin skäl i att hitta en lösning, det kanske dröjer några år till nästa gång med tanke på hur ofta det skett hittills.
 
Sv: Grovt språk ok?

:bow: :bow: :bow:

Ja så stora problem har vi inte som du säger men en del ser det lite annorlunda, tyvärr!
Vi ska vara glada att vi har Buke och har trevligt i 99% av tiden :D
 
Sv: Grovt språk ok?

Humelibumlan skrev:
Det är inte dina tydligen!

Men detta är dom som ligger här till höger när man skriver in sitt svar förstår du gumman :p , dom som faktiskt är till för att användas på detta forumet, dom tar aldrig slut förstår du :angel:
 
Sv: Grovt språk ok?

Rufsan. skrev:
Men detta är dom som ligger här till höger när man skriver in sitt svar förstår du gumman :p , dom som faktiskt är till för att användas på detta forumet, dom tar aldrig slut förstår du :angel:
Du menar att du föredrar samma gamla enformiga smilysar?
Själv gilar jag variation
mixed-smiley-001.gif
 
Sv: Grovt språk ok?

Humelibumlan skrev:
Du menar att du föredrar samma gamla enformiga smilysar?
Själv gilar jag variation
mixed-smiley-001.gif

Det har väl en och annan märkt kanske ;)
 
Sv: Grovt språk ok?

Kolla här nu humlan nu har du förstört en tråd till med ditt tjattrande :devil:
 
Sv: Grovt språk ok?

mysko skrev:
:bow: :bow: :bow:

Ja så stora problem har vi inte som du säger men en del ser det lite annorlunda, tyvärr!
Vi ska vara glada att vi har Buke och har trevligt i 99% av tiden :D


Håller med!! :bow:
Tycker att dom som bara ser tjaffs och obesvärligheter på buke borde ta en titt på andra sajter.
Där jag satt som moderator för fick man ha ögonen på skärmen 24/7 om alla skulle följa reglerna. :crazy:
När jag tittar bland gammla loggar så hörde det till vanligheterna att mer än 50 personer kickades/bannades varje timme, för otrevligt uppförande, olagliga diskussioner försök att sälja sex/knark och annat. :crazy:
 
Sv: Grovt språk ok?

SessCa skrev:
Håller med!! :bow:
Tycker att dom som bara ser tjaffs och obesvärligheter på buke borde ta en titt på andra sajter.
Där jag satt som moderator för fick man ha ögonen på skärmen 24/7 om alla skulle följa reglerna. :crazy:
När jag tittar bland gammla loggar så hörde det till vanligheterna att mer än 50 personer kickades/bannades varje timme, för otrevligt uppförande, olagliga diskussioner försök att sälja sex/knark och annat. :crazy:


Ohh där hade man kanske haft en chans att försvinna i mängden då :angel: :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
Bukefalos Efter att ha varit väldigt passiv i mitt skrivande här på Bukefalos. Men ändå varit här och läst nästan varje dag, har jag börjat att...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
10 589
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp