Grovt språk ok?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grovt språk ok?

hur kunde du skriva ett inlägg med bara 5 tecken???
 
Sv: Grovt språk ok?

Ursäkta, men kan vi återgå till det tråden handlar om? Ni kan kanske ta det där på chatten eller nåt?
 
Sv: Grovt språk ok?

Snuffsan skrev:
Ursäkta, men kan vi återgå till det tråden handlar om? Ni kan kanske ta det där på chatten eller nåt?
Du kunde kanske använt KNAPPEN- för det var knappast jag som ballade ur... eller man kanske inte ska svara på tilltal? :mad:
 
Sv: Grovt språk ok?

Humelibumlan skrev:
Du kunde kanske använt KNAPPEN- för det var knappast jag som ballade ur... eller man kanske inte ska svara på tilltal? :mad:

Hade du nu varit modde så hade du ju sagt att vi får balla ur eftersom en och annan modde också ballar ur tex i en tråd här på forumet :smirk: :angel:
 
Sv: Grovt språk ok?

Förlåt, jag blev bara så nyfiken..
 
Sv: Grovt språk ok?

Men sitt inte och skyll på att ni aldrig är här då för på den tiden var ni minsann här 30 timmar om dygnet

Ja för min del består dygnet av 45 timmar, familj med 2 barn. Hästar, arbete samt övriga hushållgöromål och som pricken över i:et bukefalos. Vem sjutton är det som gnäller egentligen? :devil:
Nu råkade en person vara borta några timmar extra, himmel och pannkaka vilket kaos det blev. :eek:
 
Sv: Grovt språk ok?

Det är ju just därför att ingen kan sitta här 24 timmar som jag ställde frågan om någon sorts back-up.

Minns du förra jullovet? Drogtrådarna stod som spön i backen på ungdom? Minns du den användaren som kallade alla horor i vertenda inlägg? Osv. Jag kan ge fler exempel på när det hänt, det är ju inte bara denna gången, jag vill diskutera hur man ev kan förbättra rutinerna.
 
Sv: Grovt språk ok?

Eller så får man acceptera att det inte finns någon dygnetruntservice på den här siten. Det finns fördelar med många moderatorer per forum, men även nackdelar och så vitt jag vet anser Gunnar att nackdelarna med "fler kockar" per forum vida överstiger nackdelen med att enstaka inlägg med olämpliga formuleringar ligger ute på nätet några timmar eller kanske upp till ett par dygn.

Allvarligt Snuffsan, hur ofta har du skickat synpunkter på inlägg med könsord över huvudtaget? Hur många inlägg av den karraktären har du sett över huvudtaget? Och hur många som du skickat synpunkt på har legat ute över ett dygn?

Är det verkligen inom rimlighetens gräns att ens fundera på att kräva en nyordning för något enstaka stötande inlägg?
 
Sv: Grovt språk ok?

Vad jag kan se så har inte Snuffsan krävt något alls, hon har bara tagit upp det till diskusion, är det så himmla farligt??
 
Sv: Grovt språk ok?

Rufsan. skrev:
Men sitt inte och skyll på att ni aldrig är här då för på den tiden var ni minsann här 30 timmar om dygnet :angel:
Och då gnälldes det på att vi var här och plockade trådar :crazy: hur ska ni ha det?
Eftersom det då var en del som inte kunde hålla sig till forumens regler var vi tvugna att sitta här och ser vi att det är likadant idag så gör vi så nu oxå.
Ska vi vara fler eller inte?
Ska vi ha en övermoderator eller inte?
Ska vi plocka trådar eller inte?
Hur vi än gör så klagas det tydligen från en del!
 
Sv: Grovt språk ok?

Och jag påpekar att diskussionen kanske inte är särskilt relevant då det endast uppstår i undantags fall (typ hittills en gång). Kankse man skulle lägga krutet på något annat i stället, men jag kanske inte får vara med och diskutera?
 
Sv: Grovt språk ok?

mysko skrev:
Och då gnälldes det på att vi var här och plockade trådar :crazy: hur ska ni ha det?
Eftersom det då var en del som inte kunde hålla sig till forumens regler var vi tvugna att sitta här och ser vi att det är likadant idag så gör vi så nu oxå.
Ska vi vara fler eller inte?
Ska vi ha en övermoderator eller inte?
Ska vi plocka trådar eller inte?
Hur vi än gör så klagas det tydligen från en del!

Får vi bara Humlan som som övermodde så är iaf JAG nöjd :D
 
Sv: Grovt språk ok?

mysko skrev:
Och då gnälldes det på att vi var här och plockade trådar :crazy: hur ska ni ha det?
Eftersom det då var en del som inte kunde hålla sig till forumens regler var vi tvugna att sitta här och ser vi att det är likadant idag så gör vi så nu oxå.
Ska vi vara fler eller inte?
Ska vi ha en övermoderator eller inte?
Ska vi plocka trådar eller inte?
Hur vi än gör så klagas det tydligen från en del!

Men saken handlade ju om att ni inte är här så ofta så hur skall ni ha det?? Om du säger att ni var tvugna att sitta här och ta bort trådar , tja då är det väl inte så omöjligt som ni säger då att vara här jämt OM ni är tvugna till det, eller hur skall ni ha det??
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Grovt språk ok?

Jo du får väl vara med att diskutera har jag påstått något annat??, men du undviker bara ämnet och gnäller på att diskusionen kom upp, jag tycker inte att du verkar specielt intresserad av själva sakfrågan utan vill mer ha tyst på diskusionen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
Bukefalos Efter att ha varit väldigt passiv i mitt skrivande här på Bukefalos. Men ändå varit här och läst nästan varje dag, har jag börjat att...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
10 589
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp