Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar gult! Särskilt på kläder. Fast jag tror att jag just nu bara har en sommarklänning och en sportbh i gult. Så det blir i somriga sammanhang jag bär gultVad är eran relation till färgen gul? Använder ni gula kläder och i vilka sammanhang?
Skulle ni kunna inreda ett rum i mestadels gult? Isåfall varför?
Jag tycker tvärtomÄlskar senapsgul, på små detaljer i inredning, kläder eller liknande. Klargul tycker jag verkligen inte om
![]()
Gult och svart verkar vara en given kombo för de som gillar gult.Och så var det i vilka sammanhang också..
Tillsammans med svarta byxor och svart kavaj är en glad-gul top fint. Den bryter av det strikta så snyggt.
Har även en stilren, enkel klänning i glad-gul som jag använder ofta under sommaren![]()
Men du har inte alltid gillar gult utan det är något som har kommit nu under senare tid? Upplever du att det är en väldigt positivt färg och att du därför vill ha mer av den eller finns det något annat bakom som drar till dig gult?Jag har upptäckt att jag verkligen gillar gult nu för tiden, det har blivit en av mina favoritfärger. Inte alla nyanser, men iallafall en som jag inte alls kan beskriva. Har dock insett att gula kläder inte är för mig, jag föredrar att klä mig mörktMen jag har varit lite sugen på att måla mina bokhyllor gula, det skulle nog bli fint.
Det är min särbo det! Jag kan inte skylla på att han inte kom med varningstecken tecken i alla fallGult och svart verkar vara en given kombo för de som gillar gult.
Lite smågiftig kombination sådäroch utmärkande minst sagt!
Gult och svart verkar vara en given kombo för de som gillar gult.
Lite smågiftig kombination sådäroch utmärkande minst sagt!